SISÄLTÖMARKKINOINTI

Sisältömarkkinointi - Kustannustehokkaasti ja monipuolisesti

 

Sisältömarkkinoinnin avulla tuotteen tai palvelun kohderyhmälle tehdään sen arvostamaa ja sille hyödyllistä markkinointiviestintää sekä muuta mediasisältöä. Viestintä on jatkuvaa ja johdonmukaista, ja sitä toteutetaan niissä kanavissa, joissa kohderyhmä on parhaiten tavoitettavissa. Sisältömarkkinoinnilla pyritään sitouttamaan nykyisiä asiakkaita pysymään asiakkaina, hankkimaan uusia asiakkaita sekä markkinoimaan kaikille kannattavalla tavalla.

 

Sisältömarkkinoinnin tavoitteita ovat esimerkiksi:

-brändin tunnettuuden lisääminen ja vahvistaminen

-liidien jalostaminen myynniksi

-asiakas- ja merkkiuskollisuuden parantaminen

-brändille uskollisten fanien "kasvattaminen"

 

Sisältömarkkinoinnilla on sekä näkyviä että näkymättömiä hyötyjä. Näkyviä sisällöntuotannon hyötyjä ovat esimerkiksi sivuston kävijämäärän kasvu ja hakukonenäkyvyys. Näkymättömiä hyötyjä puolestaan ovat brändin ja luottamuksen vahvistuminen.

 

Tyypillisiä sisältömarkkinoinnin muotoja ovat esimerkiksi:

-asiantuntija- ja yritysblogit

-uutiskirjeet

-sosiaalisen median julkaisut

 

Me rakennamme asiakkaillemme erilaisia sisältösuunnitelmia sekä toteutamme laadukkaat sisällöt eri kanavissa. Lisäksi analysoimme ja optimoimme sisällöntuotannon tehokkuutta asiakkaan toiveita kuunnellen.


 

Muutamia asiakkaitamme:

Haluatko tietää lisää? Ota meihin yhteyttä!