GOOGLE-MAINONTA

Näy hakukoneissa sertifioitujen asiantuntijoiden avulla

Google-mainonta

Hakukonemainontaa voidaan pitää monen yrityksen tärkeimpänä digitaalisen markkinoinnin kanavana, sillä hakukoneilla on suuri rooli nykyaikaisessa ostoprosessissa. Yleisimmin käytetty hakukone on Google. Google-mainonta mahdollistaa muun muassa viiveettömän näkyvyyden hakutulosten seassa sekä mainonnan Googlen partnerisivustoilla. Meillä on erittäin vahva osaaminen Google-mainonnan toteuttamisesta sen eri muodoissa.

Hakusanamainonta

Perinteisessä hakusanamainonnassa hakutulokset näkyvät hakutulosten seassa orgaanisten hakutulosten edellä ja niiden jälkeen. Hakusanamainonta tavoittaa potentiaaliset asiakkaat, jotka etsivät palveluntarjoajaa aktiivisesti. Mainonnan kriteereitä, kuten esimerkiksi haluttuja avainsanoja, voidaan mukauttaa todella tarkasti ja kohdentaa mainonta juuri oikeanlaisille hauille. Mainonnalle voidaan asettaa myös erilaisia tavoitteita, kuten maksimoida verkkosivulle johtava liikenne tai mainosten kautta saatava liikevaihto.

Display-mainonta

Display-mainonta tarjoaa mahdollisuuden tavoittaa potentiaaliset asiakkaat, jotka eivät aktiivisesti etsi palveluntarjoajaa. Tämä tapahtuu bannerimainonnalla Googlen Display-verkoston partnerisivustoilla. Verkosto tavoittaa yli 90 prosenttia internetin käyttäjistä miljoonilla eri sivustoilla. Display-mainonta mahdollistaa yrityksen oman visuaalisen ilmeen käyttämisen sekä yleensäkin visuaalisemman mainonnan ja näin ollen brändin tunnettuuden vahvistamisen. Display-mainonta voidaan kohdentaa näkyväksi tietyn aihepiirin sivustoilla tai tietyn kiinnostuksenkohteen omaavalle yleisölle. Tämä mainosmuoto mahdollistaa myös uudelleenmarkkinoinnin (remarketing) sivuston kävijöille.

Videomainonta

Videomainonta mahdollistaa syvällisemmän tarinankerronnan Googlen omistamassa YouTubessa. Esimerkiksi yrityksen arvojen viestiminen on videon avulla erittäin tehokasta. Videomainonnan kohdentaminen onnistuu monipuolisesti muun muassa iän ja kiinnostuksenkohteiden perusteella. Videomainontaa voidaan toteuttaa saman aihepiirin videoiden alussa, hakutuloksissa tai videoiden vieressä.

Shopping-mainonta

Google Shopping -mainonta mahdollistaa tuotekorttien näyttämisen hakutulosten seassa. Shopping-mainonnan avulla verkkokaupan tuotteet saadaan näkymään niille potentiaalisille asiakkaille, jotka etsivät aihepiirin tuotteita. Google Shopping -mainos sisältää tuotteen nimen, lyhyen tuotekuvauksen, kuvan ja hinnan. Näillä mainoksilla etenkin verkkokaupat voivat toteuttaa huomattavasti paremmin huomiota herättävää mainontaa.

Oikean kumppanin valinta

Google-mainonta edellyttää jonkin verran toimialatuntemusta ja ennen kaikkea monipuolista Google Ads -osaamista, jotta mainonnan teho ja sijoitetun pääoman tuotto saadaan maksimoitua. Olemme olleet kehittämässä asiakkaidemme Google-mainonnan tilejä useilla eri toimialoilla niin B2B- kuin B2C-sektoreilla. Tehokkaimman mainosmuodon valinta riippuu monesta asiasta, kuten budjetista ja mainonnan tavoitteista. Tarjoamme mielellämme monipuolisen hakukonemainonnan osaamisemme käyttöönne ja autamme parhaan mainosmuodon valinnassa!

Toimintamme keskiössä on mitattavuus ja tulosten tekeminen. Seuraamme aktiivisesti analytiikkaa ja sieltä haluttuja mittareita, kuten konversiomääriä ja -arvoja. Mukautamme toimintaamme asiakkaiden kanssa asetettujen tavoitteiden mukaan ja pyrimme jatkuvasti parantamaan mainonnan tuottoa aktiivisella mainonnan optimoinnilla. Dataan perustuva raportointi on meillä jokapäiväisessä käytössä, ja sopivasta raportointitavasta voimme sopia yhdessä. Avaamme tuloksia ja suunnittelemme tulevaa mielellämme myös kasvotusten.

Tehokas startti itsenäiseen mainonnan toteuttamiseen

Mainonnan aktiivisen toteuttamisen lisäksi voimme räätälöidä erilaisia koulutus- ja starttipaketteja Google-mainontaan. Näin saatte käyttöönne meidän ammattilaistemme rakentaman valmiin mainostilin ja koulutuksen mainonnan tehokkaaseen toteuttamiseen. 

Ota yhteyttä! Kerromme mielellämme lisää, miten voisimme auttaa Google-mainonnassa. Kysy meiltä mainonnasta myös muiden hakukoneiden, kuten Bingin, osalta.

Olemme Google Partner - Todistetusti tehokasta hakusanamainontaa

•    Ansaitsemamme Google Partner -merkki on työmme laadun tae
•    Henkilökuntamme kouluttautuu jatkuvasti
•    Tuotetietämyksemme Googlen mainosmuodoista on vahva
•    Olemme tehneet asiakkaillemme tuloksellista Google-mainontaa pitkällä aikavälillä
•    Meillä on kyky kasvattaa asiakkaidemme myyntiä kustannustehokkaasti
•    Google Partner -statuksen myötä teemme entistä tiiviimpää yhteistyötä Googlen kanssa
•    Tämä näkyy hyötynä asiakkaille saadessamme Googlen osaamisen käyttöömme
•    Hyödyn yhteistyöstä korjaavat nykyiset ja tulevat asiakkaamme
 
Google Partneriksi pääsemisen ehdot tiukentuvat jatkuvasti. Uusien toimistojen tulee läpäistä entistä tiukempi seula. Digizerin toteuttaman Google-mainonnan kasvu ja tehokkuus ovat olleet koko ajan tiukentuneiden kriteerien tasolla.


Oletko kiinnostunut Google-mainontapalvelustamme?
Ota meihin yhteyttä klikkaamalla tästä!

 


Asiakaslupauksemme: Aidosti asiakkaan myynnin tehostajana

Olemme digitaalisen markkinoinnin kumppani, joka keskittyy mainonnassa aidosti niihin asioihin, joiden avulla mainonta tehostuu ja tuo yritykselle lisämyyntiä. Olemme myös luotettava taho, jonka velvollisuus on pitää asiakas aina tietoisena siitä, kuinka hyvin tehdyt kampanjat toimivat. Meillä on sertifikaatit sekä Google Adsissa että Bing Adsissa.


 

Muutamia asiakkaitamme:

 

Haluatko tietää lisää? Ota meihin yhteyttä!

Oletko kiinnostunut yrityksesi sivun hakukonemarkkinoinnista? Jätä alle yhteystietosi ja viestisi, niin kerromme lisää.