Display-mainonta

Display-markkinointi

 

Display-markkinointia käytetään brändin tunnettuuden kasvattamiseen, ja se on myös tehokas uudelleenmarkkinoinnin (remarketing) muoto. Tavoitteena on houkutella käyttäjät sivustolle huomiota herättävillä mainoksilla. Display-mainontaa voidaan tehdä eri muodoissa: bannerimainoksina, tekstimainoksina sekä videomainoksina.

 

- Responsiiviset Display-mainokset: Mainostekstit, valitut kuvat ja yrityksen logo

- Kuvamainokset

- Interaktiiviset mainokset: Kuva- ja videomainokset YouTubessa ja kaikkialla Display-verkostossa

 

Display-verkostossa mainostettaessa tavoitettavissa on yli kaksi miljoonaa sivustoa sekä yli 90% Internetin käyttäjistä. Display-mainokset voidaan kohdistaa tietyn tyyppisille henkilöille, tietyssä tilanteessa, tiettyjen sisältöjen yhteydessä, avainsanojen mukaan sekä uudelleenmarkkinoinnissa sivustolla vierailleille kävijöille.

Display-mainonta tukee myös muita mainosmuotoja, vaikka ensimmäinen mainosnäyttö ei välttämättä johda suoraan konversioon tai liidiin. Houkutteleva ja huomiota herättävä mainos, tuote tai logo jää mieleen sekä luo mielikuvia. Tämä voi johtaa seuraavalla kerralla ostopäätökseen.

Rakennamme asiakkaillemme display-markkinointikampanjoita toteuttamalla kampanjan rakenteen ja mainosten sisällön. Analysoimme ja optimoimme mainoskampanjat tehokkaasti asiakkaan toiveita kuunnellen.


 

Muutamia asiakkaitamme:

Haluatko tietää lisää? Ota meihin yhteyttä!