ASIAKASPALVELU

Ammattitaitoista chat-, puhelin- ja sähköpostiasiakaspalvelua verkkokaupallesi

Asiakaspalvelu

 

Meidän kautta voit ulkoistaa kaiken asiakaspalvelun yrityksellesi. Nykyään asiakkaiden palveluodotukset muuttuvat nopeasti, varsinkin digitalisoituvassa maailmassa. Asiakaspalveluun välitön reagointi voi olla juuri se asia millä erotut kilpailijoista sekä saat lisäarvoa ja lisämyyntiä yrityksellesi.

 

Asiakaspalvelua eri kanavissa - Chat, sähköposti, puhelin, sosiaalinen media

 

Asiakaspalvelu räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden mukaan, myös käytettävät asiakaspalvelukanavat. Tarjoamme seuraavat asiakaspalvelukanavien vaihtoehdot:

- Chat-asiakaspalvelu

- Sähköpostiasiakaspalvelu

- Puhelinasiakaspalvelu

- Someasiakaspalvelu

 

Ulkoistettu asiakaspalvelu kannattaa

 

Etuna ulkoistettuun asiakaspalveluun on nopea reagointi asioihin. Asiakas saa luotettavan kuvan yrityksestä, kun hänen asiansa hoidetaan heti. Tämä lisää asiakastyytyväisyyttä sekä uskollisuutta yritystä kohtaan.

Saat asiakaspalvelun ulkoistamisesta selvää säästöä, kun sinun ei tarvitse sitoa henkilökuntaasi puhelimen tai tietokoneen ääreen hoitamaan asiakaspalvelua. Lisäksi saat meiltä tarkan raportoinnin kuukausittain hoidetuista asiakaspalvelutehtävistä.

Kun puhutaan yrityksen tärkeimmästä pääomasta, asiakkaista, on meidän kunnia-asiamme saada hoitaa tätä liiketoiminnan osa-aluetta yrityksen puolesta. Laatukriteerimme ovat hyvin tarkat, joten yhteistyön alkaessa käymme asiakkaan kanssa tarkkaan läpi, miten asiakaspalvelua halutaan hoitaa.

Kun yrityksen asiakaspalvelu on voimissaan, ei asioita jää hoitamatta, ja yrityksen avainhenkilöt pystyvät keskittymään ydintoimintojen ylläpitoon.

Ota meihin yhteyttä - Kerromme mielellämme, miten hoitaisimme teidän yrityksenne asiakaspalvelun!

 


 

Muutamia asiakkaitamme:

 

Haluatko tietää lisää? Ota meihin yhteyttä!

Oletko kiinnostunut asiakaspalvelun ulkoistamisesta? Jätä alle yhteystietosi ja viestisi, niin kerromme lisää.