Digizer - Blogi


 

Yhteiset arvot koko toiminnan perustana – toimitusjohtajan kesäterveiset

14.06.2019

On todettu, että yrityksen arvot auttavat yritystä ja sen tekijöitä liikkumaan ja toimimaan samansuuntaisesti sekä saavuttamaan parhaan mahdollisen lopputuloksen niiden tukemana. Mielestäni viisaita sanoja ja koen, että asia on noin.

Me Digizerissä kokoonnuimme keskustelemaan meidän arvoistamme syksyllä 2016. Halusin siihen osallistuvan kaikkien työntekijöidemme, jotta me kaikki tuolloin mukana olleet pääsimme niihin vaikuttamaan. Yhteistä matkaamme oli tuolloin takana seitsemän kuukautta, joten meillä oli jo riittävästi kokemusta ja ehkä näkemystäkin siitä, minkä arvojen varaan toimintamme perustuu. Olimme saaneet riittävästi kokemusta toisistamme ja päässeet palvelemaan jo useita asiakkaita palveluillamme, joten meillä kaikilla oli tunne siitä, kuinka haluaisimme palvelumme toteuttaa.

Voin suurella ylpeydellä todeta, että tuolloin keskustelumme tuloksena syntynyt arvotaulu on käytössämme edelleen, sellaisenaan. Se on erittäin merkittävä osa kaikkea toimintaamme ja esim. rekrytoidessamme uusia upeita henkilöitä joukkoomme, edellytämme että tehtävään valittu henkilö jakaa arvot kanssamme. Löydät arvomme täältä.

Olen sitä mieltä, että arvojen merkitys korostuu varsinkin silloin, kun tulee tehdä päätös jostain. Silloin on helppo tukeutua arvoihin ja tarkistaa tukeeko käsillä oleva päätös yhdessä sovittuja arvoja tai onko päätös sen mukainen mistä olemme yhdessä sopineet. Itse toimin näin lähes päivittäin. Olemme Digizerissä myös tehneet arvoistamme ihan fyysisiä huoneentauluja, jolloin ne ovat meidän kaikki nähtävillä toimistollamme päivittäin. En tiedä parempaa tunnetta kuin saadessamme asiakaspalautetta hyvin tekemämme työn jälkeen ja kun voimme todeta, että homma hoidettiin arvojemme mukaisesti, avoimesti läpinäkyvästi ja aidosti lisäarvoa tuottaen.

En halua arvojemme ikinä jäävän pelkäksi sanahelinäksi tai kliseiksi, vaan tapanani onkin monissa yhteyksissä todeta, että sanat ovat arvokkaita, mutta lopulta teot määrittävät sen mitä olemme. Niin me Digizerissä haluamme toimia ja toteuttaa, arvojemme mukaisesti.

Loppuun vielä kesäinen runo: 

"Ota hyvä mieli auringosta,
onnen korsi heinikosta.
Nosta ilonpilke silmäkulmaan;
löytyy ratkaisukin joka pulmaan."

Haluan toivottaa kaikille mukanamme oleville ja olleille oikein hyvää ja aurinkoista kesää!

Kirjoittanut:

Jaakko 
 

Kaikki julkaisut

Uudet asiakaspalvelutiimiläiset esittäytyvät

10 syytä keskeytyneeseen ostotapahtumaan – näin parannat verkkokauppasi ostoprosenttia!

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 2

Uratarina: Harjoittelijasta myyntipäälliköksi

Facebook verkkokaupan tukena

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 1/3

Digizerin myyntitiimi kasvaa

Vinkit tehokkaaseen Display-mainontaan

Kuusi vinkkiä toimivampaan verkkokauppaan

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 1

Edistä myyntiä asiakaspalvelun avulla

Haluatko tietää, miten kilpailijasi mainostaa Facebookissa?

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Yleinen termistö

Asiakkaasta Digizerin tiimiin

Avainsana-analyysillä apua näkyvyyden parantamiseen hakukoneissa

Google Ads Shopping -mainokset avaavat uudet mahdollisuudet verkkokauppiaille

Yhteiset arvot koko toiminnan perustana – toimitusjohtajan kesäterveiset

Uusien asiakaspalvelijoiden kuulumisia

Innostava asiakaspalvelutyö - kuinka löysin tieni Digizerille

Mittarit Google Ads -avainsanojen seuraamiseen hakumainoksissa

Varmista digitaalinen turvallisuutesi

Digizerin uudet tuulet – alkuvuoden kuulumisia

Verkkokauppa Facebookissa - hyödynnä uuden toiminnon potentiaali

Harjoittelussa Digizerillä - Kuinka tietojenkäsittelijä löysi paikkansa digimarkkinoinnin maailmasta

Asiakaspalvelua tarvitaan myös viikonloppuisin - Kokemuksia testikuukaudesta

Älä hukkaa ostajaa - Luo sisältöjä asiakkuuden jokaiseen vaiheeseen

Anna verkkokaupallesi kasvot - Kiitä ja huomioi asiakasta

Google Ads - miten valita sopiva attribuutiomalli?

Hyödynnä Facebookin mukautettuja kohderyhmiä

Asiakasta ei kiinnosta kuinka hyvä olet - vaan miten voit auttaa häntä matkalla tavoitteisiin

Hyvästit äitiyslomalle, tervetuloa uusi asiakaspalvelun vuosi!

Digiajan asiakas vaatii informatiivista ja sujuvaa logistiikkaa ja varastotoimintaa

Dimmy-harjoittelijana digimarkkinointia opettelemassa

Menestystä sesonkimyyntiin Google Adsin avulla

Sosiaalisen median markkinointivinkit vuodelle 2019

Musta perjantai aloittaa verkkokauppiaan adventin

Verkkokaupan palveluyhtiön monet mahdollisuudet - Kokemuksia harjoittelujaksosta Digizerillä

Näkyvätkö verkkokauppasi tuotteet niitä etsiville?

Näin teet tehokasta Google Ads -tekstimainontaa

Facebook-ryhmien hyödyt yrityksille

Uskottavaa brändiä ei voi rakentaa kohtaamatta asiakasta

Sisällönsyöttö kannattaa tehdä fiksusti

Google Ads – miten tekstimainokset muuttuivat?

6 keinoa parantaa verkkokaupan konversioastetta

Miten rakennetaan hyvä uutiskirje?

Mikä ero on Facebook-mainoskampanjan ja sivujulkaisun buustauksen välillä?

Miksi kannattaa ottaa chat-palvelu käyttöön

Edullisista toimituskuluista kilpailuetua verkkokaupallesi

Lääkkeitä hitaaseen sivustoon

Google AdWordsin uusi käyttöliittymä rohkeasti käyttöön!

Blogi voi kasvattaa verkkokauppasi myyntiä

Facebook-mainostyypit, joita kannattaa kokeilla

Miksi varastotoimintojen ulkoistaminen kannattaa?

Digizer 2 vuotta - toimitusjohtajan terveiset

Koneoppiminen digimarkkinointia tehostamassa

YouTubessa mainostaminen

Facebookin uutisvirta uudistui – mitä siitä?

Blogin hakukoneoptimointi

Varastonhallinta ja asiakaspalvelu kulkevat käsi kädessä

Näillä askelilla luot myyvän verkkokaupan

Sisällön merkitys verkkokaupalle

4 kohdan myyntistrategia verkkokaupalle

5 erilaista ostajatyyppiä verkkokaupassa

5 vinkkiä verkkokauppiaille sosiaalisen median hyödyntämiseen

7 vinkkiä parempaan varastonhallintaan

8 tärkeää asiakaspalvelutaitoa

Kuvien hakukoneoptimointi

Google suosii salattuja yhteyksiä käyttäviä sivustoja

Äänihaku kasvaa

7 asiaa, joita yritykset pelkäävät hakukoneoptimoinnissa

Tuotetekstit - Mahdollisuus kehua!

Verkkokauppias: Vältä nämä virheet!

Hakukoneoptimointi on sisällön optimointia

Vinkkejä blogiteksteihin

Blogin merkitys yritykselle

Tehokasta chattailua

Verkkokauppiaan somevinkit

Palvelutarjontamme laajentui: Chat -asiakaspalvelu on nykyaikaa!

Kitkatonta shoppailua mobiililla

Kuvien luonti helposti digimarkkinointiin

Asiakaspalvelu: Monta kanavaa, yksi tavoite

Tuotetekstien kaksi roolia

Hyvän tuotekuvan ominaisuudet

Herätä asiakkaiden luottamus

Google uudisti hakusanamainontaa - Mikä muuttui?

Tuotekuvien merkitys verkkokaupalle

Verkkokauppias - Onko sinulla liian kiire?

Ovatko verkkokauppasi perusedellytykset kunnossa?

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi? Ota meihin yhteyttä!

Oletko kiinnostunut palveluistamme? Jätä alle yhteystietosi ja viestisi, niin kerromme lisää.