Digizer - Blogi


 

Uusien asiakaspalvelijoiden kuulumisia

28.05.2019

Olen Venla, ja olen pitämässä lukion jälkeistä välivuotta ja lukemassa pääsykokeisiin. Digizerin työpaikkailmoitus kiinnitti huomioni, sillä olin tehnyt aiemmin samankaltaista työtä. Sain paikan ja aloitin Digizerillä asiakaspalvelijana huhtikuussa. Jo heti ensimmäisenä työpäivänä oli mukava huomata, miten kannustava ja auttavainen työtiimi Digizerillä on. 

Työ alkoi perehdytyspäivillä, jotka olivat intensiivisiä, ja tietoa tuli todella paljon. Mielestäni paras tapa oppia on tekemällä, ja perehdytyksessä pääsikin nopeasti jo itse töihin. Vieressä tietenkin oli työkaveri, jolta pystyi kysymään apua, jos sitä tarvitsi. Ensimmäinen oikea työvuoroni perehdytyksen jälkeen olikin jo aika tuttua, kun perehdytyksessä oli työtä jo saanut tehdä. 

Näin vähän yli kuukauden jälkeen pitää vielä kysellä paljon, mutta onneksi työkaverit ovat aina auttamassa ajasta riippumatta. Olen oppinut myös etsimään ja löytämään itse tietoa enemmän. Tärkeä taito on ollut ”monien lankojen pitäminen käsissä” yhtä aikaa. 

Digizerillä työskentely on erinomaista pääsykokeisiin lukemisen rinnalla, sillä työajat ovat joustavia ja työvuoroihin on saanut itse vaikuttaa. Myös työtiimi on ollut aivan mahtava! Odotan mielenkiinnolla tulevia haasteita Digizerin kanssa.

 

Kirjoittanut: Venla

 

Olen Hilla, ja olen tehnyt vaatemyyjän hommia jo viisi vuotta sekä asiakaspalvelua itsessään seitsemän vuotta. Asiakaspalvelu on ollut minulle aina hyvin lähellä sydäntä. Rakastan auttaa ihmisiä ja tehdä heidän päivästään jopa paremman, mitä se on alunperin ollut. 

Miten sitten päädyin Digizerille? Kaipasin lisää haasteita ja lisätöitä toisen työni ohelle. Jotain erilaista. Verkkokaupan chat- ja puhelinpalvelut työnkuvana olivat minulle ennestään aika vieraita. Innostuin tästä tilaisuudesta ja päätin lähettää hakemuksen. Sain kutsun haastatteluun, ja se oli ehkä rennoin ja mukavin haastattelu mitä minulla on koskaan ollut! Tuli todella hyvä fiilis uudesta työympäristöstä ja -porukasta. 

Sain siis paikan, ja pian alkoikin työhön perehdytys. Niin monta uutta asiaa muistettavana. Melkein meinasi iskeä paniikki, mutta piti muistaa, että ihmisiä olemme kaikki ja tekemällä oppii! Ensimmäinen puhelu jännitti hirveästi. Siitä selvittiin, ja nyt on jo muutamia onnistuneita työvuoroja takana! 

Tykkään tästä työstä hirveästi juurikin sen erilaisuuden takia. Helppoa työtä tämä ei ole, mutta niitä haasteitahan minä lähdin hakemaan, ja tähän mennessä niistä on selvitty! Lisäksi Digizerin tiimi on todella auttava ja rohkaiseva. Intopiukeana odotan, mitä tuleman pitää, ja olen äärimmäisen onnellinen, että minut otettiin tähän porukkaan mukaan! 😊

 

Kirjoittanut: Hilla
 

Kaikki julkaisut

Uudet asiakaspalvelutiimiläiset esittäytyvät

10 syytä keskeytyneeseen ostotapahtumaan – näin parannat verkkokauppasi ostoprosenttia!

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 2

Uratarina: Harjoittelijasta myyntipäälliköksi

Facebook verkkokaupan tukena

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 1/3

Digizerin myyntitiimi kasvaa

Vinkit tehokkaaseen Display-mainontaan

Kuusi vinkkiä toimivampaan verkkokauppaan

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 1

Edistä myyntiä asiakaspalvelun avulla

Haluatko tietää, miten kilpailijasi mainostaa Facebookissa?

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Yleinen termistö

Asiakkaasta Digizerin tiimiin

Avainsana-analyysillä apua näkyvyyden parantamiseen hakukoneissa

Google Ads Shopping -mainokset avaavat uudet mahdollisuudet verkkokauppiaille

Yhteiset arvot koko toiminnan perustana – toimitusjohtajan kesäterveiset

Uusien asiakaspalvelijoiden kuulumisia

Innostava asiakaspalvelutyö - kuinka löysin tieni Digizerille

Mittarit Google Ads -avainsanojen seuraamiseen hakumainoksissa

Varmista digitaalinen turvallisuutesi

Digizerin uudet tuulet – alkuvuoden kuulumisia

Verkkokauppa Facebookissa - hyödynnä uuden toiminnon potentiaali

Harjoittelussa Digizerillä - Kuinka tietojenkäsittelijä löysi paikkansa digimarkkinoinnin maailmasta

Asiakaspalvelua tarvitaan myös viikonloppuisin - Kokemuksia testikuukaudesta

Älä hukkaa ostajaa - Luo sisältöjä asiakkuuden jokaiseen vaiheeseen

Anna verkkokaupallesi kasvot - Kiitä ja huomioi asiakasta

Google Ads - miten valita sopiva attribuutiomalli?

Hyödynnä Facebookin mukautettuja kohderyhmiä

Asiakasta ei kiinnosta kuinka hyvä olet - vaan miten voit auttaa häntä matkalla tavoitteisiin

Hyvästit äitiyslomalle, tervetuloa uusi asiakaspalvelun vuosi!

Digiajan asiakas vaatii informatiivista ja sujuvaa logistiikkaa ja varastotoimintaa

Dimmy-harjoittelijana digimarkkinointia opettelemassa

Menestystä sesonkimyyntiin Google Adsin avulla

Sosiaalisen median markkinointivinkit vuodelle 2019

Musta perjantai aloittaa verkkokauppiaan adventin

Verkkokaupan palveluyhtiön monet mahdollisuudet - Kokemuksia harjoittelujaksosta Digizerillä

Näkyvätkö verkkokauppasi tuotteet niitä etsiville?

Näin teet tehokasta Google Ads -tekstimainontaa

Facebook-ryhmien hyödyt yrityksille

Uskottavaa brändiä ei voi rakentaa kohtaamatta asiakasta

Sisällönsyöttö kannattaa tehdä fiksusti

Google Ads – miten tekstimainokset muuttuivat?

6 keinoa parantaa verkkokaupan konversioastetta

Miten rakennetaan hyvä uutiskirje?

Mikä ero on Facebook-mainoskampanjan ja sivujulkaisun buustauksen välillä?

Miksi kannattaa ottaa chat-palvelu käyttöön

Edullisista toimituskuluista kilpailuetua verkkokaupallesi

Lääkkeitä hitaaseen sivustoon

Google AdWordsin uusi käyttöliittymä rohkeasti käyttöön!

Blogi voi kasvattaa verkkokauppasi myyntiä

Facebook-mainostyypit, joita kannattaa kokeilla

Miksi varastotoimintojen ulkoistaminen kannattaa?

Digizer 2 vuotta - toimitusjohtajan terveiset

Koneoppiminen digimarkkinointia tehostamassa

YouTubessa mainostaminen

Facebookin uutisvirta uudistui – mitä siitä?

Blogin hakukoneoptimointi

Varastonhallinta ja asiakaspalvelu kulkevat käsi kädessä

Näillä askelilla luot myyvän verkkokaupan

Sisällön merkitys verkkokaupalle

4 kohdan myyntistrategia verkkokaupalle

5 erilaista ostajatyyppiä verkkokaupassa

5 vinkkiä verkkokauppiaille sosiaalisen median hyödyntämiseen

7 vinkkiä parempaan varastonhallintaan

8 tärkeää asiakaspalvelutaitoa

Kuvien hakukoneoptimointi

Google suosii salattuja yhteyksiä käyttäviä sivustoja

Äänihaku kasvaa

7 asiaa, joita yritykset pelkäävät hakukoneoptimoinnissa

Tuotetekstit - Mahdollisuus kehua!

Verkkokauppias: Vältä nämä virheet!

Hakukoneoptimointi on sisällön optimointia

Vinkkejä blogiteksteihin

Blogin merkitys yritykselle

Tehokasta chattailua

Verkkokauppiaan somevinkit

Palvelutarjontamme laajentui: Chat -asiakaspalvelu on nykyaikaa!

Kitkatonta shoppailua mobiililla

Kuvien luonti helposti digimarkkinointiin

Asiakaspalvelu: Monta kanavaa, yksi tavoite

Tuotetekstien kaksi roolia

Hyvän tuotekuvan ominaisuudet

Herätä asiakkaiden luottamus

Google uudisti hakusanamainontaa - Mikä muuttui?

Tuotekuvien merkitys verkkokaupalle

Verkkokauppias - Onko sinulla liian kiire?

Ovatko verkkokauppasi perusedellytykset kunnossa?

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi? Ota meihin yhteyttä!

Oletko kiinnostunut palveluistamme? Jätä alle yhteystietosi ja viestisi, niin kerromme lisää.