Digizer - Blogi


 

Miksi varastotoimintojen ulkoistaminen kannattaa?

21.02.2018

Verkkokaupan perustamisen yhteydessä aloittelevan verkkokauppiaan on ratkaistava monta asiaa. Varastotoimintojen järjestämiseen liittyen mielessä saattavat pyöriä esimerkiksi seuraavat asiat:

- sopivan varastotilan hankkiminen
- työvoima (teenkö sen kauppiaana itse vai palkkaanko apua)
- kuljetussopimusten tekeminen
- pakkausmateriaalien tilaaminen ja täydentäminen tarpeen mukaan
- kaikkien edellämainittujen kustannukset ja ajankäyttö

Mitä jos kuitenkin ulkoistaisin kaiken tämän?

Digizerin missio varasto- ja logistiikkapalvelujen tarjoana on auttaa verkkokauppiaita. Meillä on varastointiin sopivat tilat, materiaalit ja henkilökunta, joten asiakkaidemme ei tarvitse huolehtia muusta kuin tuotteiden tilaamisesta kauppaan. Meillä on aina paikalla koulutettua ja ammattitaitoista henkilöstöä kattamaan sesonkihuiput. Hoidamme puolestasi:

- saapuvan tavaran vastaanoton ja tarkistuksen
- tarvittaessa saldoille viennin
- hyllytyksen
- lähetysten keräilyn ja pakkaamisen
- tarvittaessa palautusten käsittelyn
- erikseen pyydettäessä varastokannan inventaarion ja saldokorjaukset

Palvelumme on verkkokauppiaille kustannustehokasta. Lähtevien tilausten käsittelyn hoidamme kappalehinnalla veloittaen käytetystä pakkausmateriaalista, muut työt hoidamme tuntiperusteisesti veloittaen vain käytetystä työajasta. Hyllymetreistä veloitamme käytön mukaan.

Miksi varastotoimintojen ulkoistaminen kannattaa

Digizer hoitaa sovittaessa verkkokauppiaiden puolesta kaiken pakkausmateriaalin tilaamisen. Saatavilla on toimittajiemme laaja pakkausmateriaalivalikoima kirjekuorista eri kokoisiin pahvilaatikoihin – aina edullisella tukkuhinnalla. Lisäksi pakkaukset on mahdollista räätälöidä toiveiden mukaan logollisista pahvilaatikoista pakkausten pehmusteisiin asti. Paketin sisälle voidaan haluttaessa liittää personoitu tervehdys asiakkaalle ensitilauslahjan kera. Ota yhteyttä, niin suunnitellaan yhdessä liiketoimintaasi sopiva kokonaisuus!

Digizeriltä lähtee päivittäin suuri määrä tilauksia eteenpäin eri kuljetusyhtiöiden kautta. Ostamme kuljetuspalveluja kustannustehokkaasti yhdistämällä asiakkaidemme lähetysvolyymit, joten asiakkaanamme pääset hyödyntämään edullisia kuljetussopimuksiamme olipa kyse sitten kirjeestä, paketista tai kuriirilähetyksestä ulkomaille.

Kehittyvät verkkokaupat

Markkinoilla jo jonkin aikaa toimineet verkkokaupat kohtaavat samoja haasteita kuin aloittelevat yrittäjät, mutta isommassa mittakaavassa. Liiketoiminnan laajentuessa arkirutiinien määrä kasvaa, jolloin viimeistään on ajankohtaista arvioida ulkoistamistarpeet uudelleen. Yrittäjän aika on rahaa. Ajan sijoittaminen liiketoiminnan kehittämiseen on yritykselle arvokkaampaa kuin ajan käyttäminen lähetysten pakkaamiseen ja muihin jokapäiväisiin toistuviin rutiineihin. Me Digizerillä haluamme helpottaa verkkokauppayrittäjien elämää ja tukea kasvuasi tarjoamalla varastotoimintojen asiantuntemuksemme käyttöösi.

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous varaston ulkoistamisesta meille! Erityisesti pientavaralle voimme järjestää tilaa nopeallakin aikataululla.

Kirjoittanut: Virve

Kaikki julkaisut

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 2/3

Canva-ohjeet - 5 helppoa vaihetta upeisiin mainoskuviin

Uudet asiakaspalvelutiimiläiset esittäytyvät

10 syytä keskeytyneeseen ostotapahtumaan – näin parannat verkkokauppasi ostoprosenttia!

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 2

Uratarina: Harjoittelijasta myyntipäälliköksi

Facebook verkkokaupan tukena

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 1/3

Digizerin myyntitiimi kasvaa

Vinkit tehokkaaseen Display-mainontaan

Kuusi vinkkiä toimivampaan verkkokauppaan

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 1

Edistä myyntiä asiakaspalvelun avulla

Haluatko tietää, miten kilpailijasi mainostaa Facebookissa?

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Yleinen termistö

Asiakkaasta Digizerin tiimiin

Avainsana-analyysillä apua näkyvyyden parantamiseen hakukoneissa

Google Ads Shopping -mainokset avaavat uudet mahdollisuudet verkkokauppiaille

Yhteiset arvot koko toiminnan perustana – toimitusjohtajan kesäterveiset

Uusien asiakaspalvelijoiden kuulumisia

Innostava asiakaspalvelutyö - kuinka löysin tieni Digizerille

Mittarit Google Ads -avainsanojen seuraamiseen hakumainoksissa

Varmista digitaalinen turvallisuutesi

Digizerin uudet tuulet – alkuvuoden kuulumisia

Verkkokauppa Facebookissa - hyödynnä uuden toiminnon potentiaali

Harjoittelussa Digizerillä - Kuinka tietojenkäsittelijä löysi paikkansa digimarkkinoinnin maailmasta

Asiakaspalvelua tarvitaan myös viikonloppuisin - Kokemuksia testikuukaudesta

Älä hukkaa ostajaa - Luo sisältöjä asiakkuuden jokaiseen vaiheeseen

Anna verkkokaupallesi kasvot - Kiitä ja huomioi asiakasta

Google Ads - miten valita sopiva attribuutiomalli?

Hyödynnä Facebookin mukautettuja kohderyhmiä

Asiakasta ei kiinnosta kuinka hyvä olet - vaan miten voit auttaa häntä matkalla tavoitteisiin

Hyvästit äitiyslomalle, tervetuloa uusi asiakaspalvelun vuosi!

Digiajan asiakas vaatii informatiivista ja sujuvaa logistiikkaa ja varastotoimintaa

Dimmy-harjoittelijana digimarkkinointia opettelemassa

Menestystä sesonkimyyntiin Google Adsin avulla

Sosiaalisen median markkinointivinkit vuodelle 2019

Musta perjantai aloittaa verkkokauppiaan adventin

Verkkokaupan palveluyhtiön monet mahdollisuudet - Kokemuksia harjoittelujaksosta Digizerillä

Näkyvätkö verkkokauppasi tuotteet niitä etsiville?

Näin teet tehokasta Google Ads -tekstimainontaa

Facebook-ryhmien hyödyt yrityksille

Uskottavaa brändiä ei voi rakentaa kohtaamatta asiakasta

Sisällönsyöttö kannattaa tehdä fiksusti

Google Ads – miten tekstimainokset muuttuivat?

6 keinoa parantaa verkkokaupan konversioastetta

Miten rakennetaan hyvä uutiskirje?

Mikä ero on Facebook-mainoskampanjan ja sivujulkaisun buustauksen välillä?

Miksi kannattaa ottaa chat-palvelu käyttöön

Edullisista toimituskuluista kilpailuetua verkkokaupallesi

Lääkkeitä hitaaseen sivustoon

Google AdWordsin uusi käyttöliittymä rohkeasti käyttöön!

Blogi voi kasvattaa verkkokauppasi myyntiä

Facebook-mainostyypit, joita kannattaa kokeilla

Miksi varastotoimintojen ulkoistaminen kannattaa?

Digizer 2 vuotta - toimitusjohtajan terveiset

Koneoppiminen digimarkkinointia tehostamassa

YouTubessa mainostaminen

Facebookin uutisvirta uudistui – mitä siitä?

Blogin hakukoneoptimointi

Varastonhallinta ja asiakaspalvelu kulkevat käsi kädessä

Näillä askelilla luot myyvän verkkokaupan

Sisällön merkitys verkkokaupalle

4 kohdan myyntistrategia verkkokaupalle

5 erilaista ostajatyyppiä verkkokaupassa

5 vinkkiä verkkokauppiaille sosiaalisen median hyödyntämiseen

7 vinkkiä parempaan varastonhallintaan

8 tärkeää asiakaspalvelutaitoa

Kuvien hakukoneoptimointi

Google suosii salattuja yhteyksiä käyttäviä sivustoja

Äänihaku kasvaa

7 asiaa, joita yritykset pelkäävät hakukoneoptimoinnissa

Tuotetekstit - Mahdollisuus kehua!

Verkkokauppias: Vältä nämä virheet!

Hakukoneoptimointi on sisällön optimointia

Vinkkejä blogiteksteihin

Blogin merkitys yritykselle

Tehokasta chattailua

Verkkokauppiaan somevinkit

Palvelutarjontamme laajentui: Chat -asiakaspalvelu on nykyaikaa!

Kitkatonta shoppailua mobiililla

Kuvien luonti helposti digimarkkinointiin

Asiakaspalvelu: Monta kanavaa, yksi tavoite

Tuotetekstien kaksi roolia

Hyvän tuotekuvan ominaisuudet

Herätä asiakkaiden luottamus

Google uudisti hakusanamainontaa - Mikä muuttui?

Tuotekuvien merkitys verkkokaupalle

Verkkokauppias - Onko sinulla liian kiire?

Ovatko verkkokauppasi perusedellytykset kunnossa?

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi? Ota meihin yhteyttä!

Oletko kiinnostunut palveluistamme? Jätä alle yhteystietosi ja viestisi, niin kerromme lisää.