Digizer - Blogi


 

Innostava asiakaspalvelutyö - kuinka löysin tieni Digizerille

23.05.2019

Vaikka olen ollut asiakaspalvelutehtävissä useita vuosia, olen huomannut, että aina voi oppia uutta ja kehittyä. Tässä työssä jokainen päivä on erilainen, ja tilanteet sekä asiakkaat vaihtuvat. Tämän takia mielenkiinto työhön säilyy ja ilmapiiri on innostava. Haluankin oppia palvelemaan asiakkaita entistäkin paremmin.

Asiakaspalvelu on myös tärkeä osa yrityksen myyntiä, vaikka ei olisikaan kasvotusten kontaktissa asiakkaan kanssa tai myisi hänelle mitään juuri sillä hetkellä. Asiakaspalvelun laatu vaikuttaa suoraan asiakkaan ostopäätökseen. Asiakaspalvelijan tulee kontaktin aikana pohtia, kuinka kohtelen asiakasta, osaanko kuunnella häntä, osaanko ottaa hänen tarpeensa huomioon sekä ymmärränkö hänen kokemustaan verkkokaupasta. Mikä voikaan asiakaspalvelijasta tuntua paremmalta kuin tyytyväinen asiakas.

 

Kuinka löysin tieni Digizerille?

Aloitin opinnot syksyllä 2018 Digitalous-akatemiassa. Opinnot suoritettiin pääsääntöisesti työpaikalla, etäopintojen sekä lähiopetuspäivien lisäksi. Työnkuvaani sovittiin kuuluvaksi sekä asiakaspalvelu että myyntilaskutusreskontran hoitaminen. Kun pääsin aloittamaan työskentelyn Digizerillä, oli vastaanotto mitä mainioin! Perehdytyksen jälkeen pääsin aloittamaan työt oikeasti -  verkkokauppojen asiakaspalvelussa. Työkaverini ottivat minut hyvin vastaan, ja olin heti alusta saakka yhdenvertainen heidän kanssaan. Meillä on timanttinen tiimi!

Opiskelun sekä työskentelyn edistyessä pääsin aloittamaan myös myyntilaskutusreskontran hoitamisen - loistava tilaisuus siis toimia eri tehtävissä saman yrityksen sisällä! Vaikka työympäristö sekä työkaverit ovat ihania, on välillä kiva tehdä töitä myös etänä. Onneksi tässä työssä sekin on mahdollista! Harjoitteluni loppui 11.4.2019, jonka jälkeen sain jäädä työskentelemään Digizerillä - JES! 

 

Kirjoittanut: Mirca

 

Digizer etsii jatkuvasti uusia harjoittelijoita erilaisiin tehtäviin. Mikäli kiinnostuit, lähetäthän vapaamuotoisen hakemuksesi sähköpostitse osoitteeseen: info@digizer.fi , tai kysy lisää!

Kaikki julkaisut

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 2/3

Canva-ohjeet - 5 helppoa vaihetta upeisiin mainoskuviin

Uudet asiakaspalvelutiimiläiset esittäytyvät

10 syytä keskeytyneeseen ostotapahtumaan – näin parannat verkkokauppasi ostoprosenttia!

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 2

Uratarina: Harjoittelijasta myyntipäälliköksi

Facebook verkkokaupan tukena

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 1/3

Digizerin myyntitiimi kasvaa

Vinkit tehokkaaseen Display-mainontaan

Kuusi vinkkiä toimivampaan verkkokauppaan

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 1

Edistä myyntiä asiakaspalvelun avulla

Haluatko tietää, miten kilpailijasi mainostaa Facebookissa?

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Yleinen termistö

Asiakkaasta Digizerin tiimiin

Avainsana-analyysillä apua näkyvyyden parantamiseen hakukoneissa

Google Ads Shopping -mainokset avaavat uudet mahdollisuudet verkkokauppiaille

Yhteiset arvot koko toiminnan perustana – toimitusjohtajan kesäterveiset

Uusien asiakaspalvelijoiden kuulumisia

Innostava asiakaspalvelutyö - kuinka löysin tieni Digizerille

Mittarit Google Ads -avainsanojen seuraamiseen hakumainoksissa

Varmista digitaalinen turvallisuutesi

Digizerin uudet tuulet – alkuvuoden kuulumisia

Verkkokauppa Facebookissa - hyödynnä uuden toiminnon potentiaali

Harjoittelussa Digizerillä - Kuinka tietojenkäsittelijä löysi paikkansa digimarkkinoinnin maailmasta

Asiakaspalvelua tarvitaan myös viikonloppuisin - Kokemuksia testikuukaudesta

Älä hukkaa ostajaa - Luo sisältöjä asiakkuuden jokaiseen vaiheeseen

Anna verkkokaupallesi kasvot - Kiitä ja huomioi asiakasta

Google Ads - miten valita sopiva attribuutiomalli?

Hyödynnä Facebookin mukautettuja kohderyhmiä

Asiakasta ei kiinnosta kuinka hyvä olet - vaan miten voit auttaa häntä matkalla tavoitteisiin

Hyvästit äitiyslomalle, tervetuloa uusi asiakaspalvelun vuosi!

Digiajan asiakas vaatii informatiivista ja sujuvaa logistiikkaa ja varastotoimintaa

Dimmy-harjoittelijana digimarkkinointia opettelemassa

Menestystä sesonkimyyntiin Google Adsin avulla

Sosiaalisen median markkinointivinkit vuodelle 2019

Musta perjantai aloittaa verkkokauppiaan adventin

Verkkokaupan palveluyhtiön monet mahdollisuudet - Kokemuksia harjoittelujaksosta Digizerillä

Näkyvätkö verkkokauppasi tuotteet niitä etsiville?

Näin teet tehokasta Google Ads -tekstimainontaa

Facebook-ryhmien hyödyt yrityksille

Uskottavaa brändiä ei voi rakentaa kohtaamatta asiakasta

Sisällönsyöttö kannattaa tehdä fiksusti

Google Ads – miten tekstimainokset muuttuivat?

6 keinoa parantaa verkkokaupan konversioastetta

Miten rakennetaan hyvä uutiskirje?

Mikä ero on Facebook-mainoskampanjan ja sivujulkaisun buustauksen välillä?

Miksi kannattaa ottaa chat-palvelu käyttöön

Edullisista toimituskuluista kilpailuetua verkkokaupallesi

Lääkkeitä hitaaseen sivustoon

Google AdWordsin uusi käyttöliittymä rohkeasti käyttöön!

Blogi voi kasvattaa verkkokauppasi myyntiä

Facebook-mainostyypit, joita kannattaa kokeilla

Miksi varastotoimintojen ulkoistaminen kannattaa?

Digizer 2 vuotta - toimitusjohtajan terveiset

Koneoppiminen digimarkkinointia tehostamassa

YouTubessa mainostaminen

Facebookin uutisvirta uudistui – mitä siitä?

Blogin hakukoneoptimointi

Varastonhallinta ja asiakaspalvelu kulkevat käsi kädessä

Näillä askelilla luot myyvän verkkokaupan

Sisällön merkitys verkkokaupalle

4 kohdan myyntistrategia verkkokaupalle

5 erilaista ostajatyyppiä verkkokaupassa

5 vinkkiä verkkokauppiaille sosiaalisen median hyödyntämiseen

7 vinkkiä parempaan varastonhallintaan

8 tärkeää asiakaspalvelutaitoa

Kuvien hakukoneoptimointi

Google suosii salattuja yhteyksiä käyttäviä sivustoja

Äänihaku kasvaa

7 asiaa, joita yritykset pelkäävät hakukoneoptimoinnissa

Tuotetekstit - Mahdollisuus kehua!

Verkkokauppias: Vältä nämä virheet!

Hakukoneoptimointi on sisällön optimointia

Vinkkejä blogiteksteihin

Blogin merkitys yritykselle

Tehokasta chattailua

Verkkokauppiaan somevinkit

Palvelutarjontamme laajentui: Chat -asiakaspalvelu on nykyaikaa!

Kitkatonta shoppailua mobiililla

Kuvien luonti helposti digimarkkinointiin

Asiakaspalvelu: Monta kanavaa, yksi tavoite

Tuotetekstien kaksi roolia

Hyvän tuotekuvan ominaisuudet

Herätä asiakkaiden luottamus

Google uudisti hakusanamainontaa - Mikä muuttui?

Tuotekuvien merkitys verkkokaupalle

Verkkokauppias - Onko sinulla liian kiire?

Ovatko verkkokauppasi perusedellytykset kunnossa?

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi? Ota meihin yhteyttä!

Oletko kiinnostunut palveluistamme? Jätä alle yhteystietosi ja viestisi, niin kerromme lisää.