Digizer - Blogi


 

Edullisista toimituskuluista kilpailuetua verkkokaupallesi

13.04.2018

Markkinoilla toimivien kuljetusyhtiöiden kartoittaminen ja oikean kuljetustavan valinta juuri omalle verkkokaupalle voi olla melkoinen viidakko. Listaamme tässä postauksessa ne kuljetustavat, jotka hyödyttävät suurinta osaa Suomen markkinoilla toimivista verkkokaupoista.

Kirjeposti

Jos lähetät pientavaraa tai tuotteita, jotka eivät esimerkiksi korkean rahallisen arvon takia edellytä seurantakoodia, on Postin kirje hyvä vaihtoehto. Pakkaamisessa kannattaa muistaa, että kuoren paksuus ei saa ylittää 3 senttimetriä. Yksittäiset kirjeet voi lähettää postimerkeillä, mutta isompiä eriä lähetettäessä hinnoitteluetua on mahdollista saada esimerkiksi Port Payé - leimallisia valmiskuoria käyttämällä tai investoimalla vaikkapa postimaksukoneeseen.

Paketit

Seuraavaksi kannattaa valita omaan liiketoimintaan soveltuva pakettipalvelu. Suomessa suurimmat ja yleisimmin käytetyt palveluntarjoajat ovat Posti ja Matkahuolto. Verkkokauppiaan tarpeista riippuu, mitä lisäpalveluja noutopisteesta noudettavan paketin lisäksi on kannattavaa laittaa tarjolle. Näistä tyypillisimpiä ovat pikapaketti ja vastaanottajalle kotiin/yritykseen perille asti jaettava toimitus.

edullisista toimituskuluista kilpailuetua

Ulkomaan toimitukset

Suurin osa suomalaisista verkkokaupoista tarjoaa palveluja kotimaan rajojen sisällä, mutta jos tuote on ainutlaatuinen ja kansainvälistä kysyntää on, ulkomaisten markkinoiden tavoittaminen ei suinkaan ole vaikeaa kunhan löytää itselleen sopivan partnerin. Samoin kuin kotimaan lähettämisessä, kannattaa miettiä etukäteen mitä palvelumuotoa haluaa asiakkailleen tarjota. Tuotteesta riippuen saatavilla on erilaisia vaihtoehtoja:

Digizer avuksi lähetysasioissa?

Digizer toimii verkkokauppiaiden apuna jo kolmatta vuotta, ja korkean kokonaisvolyymin ansiosta voimme tarjota asiakkaillemme edulliset lähetyskulut hyväksi havaittujen kuljetusyhtiöiden kautta. Me Digizerillä uskomme, että verkkokauppiaan ei kannata käyttää kallisarvoista aikaansa logistiikan ostamiseen vaan ulkoistaa se ammattilaiselle. Tarjoamme kaikkia edellä mainittuja palveluita ja autamme sopivan kuljetustavan valinnassa. Ota yhteyttä niin keskustellaan, miten voimme olla avuksi!

Teksti: Virve

Kaikki julkaisut

Uudet asiakaspalvelutiimiläiset esittäytyvät

10 syytä keskeytyneeseen ostotapahtumaan – näin parannat verkkokauppasi ostoprosenttia!

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 2

Uratarina: Harjoittelijasta myyntipäälliköksi

Facebook verkkokaupan tukena

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 1/3

Digizerin myyntitiimi kasvaa

Vinkit tehokkaaseen Display-mainontaan

Kuusi vinkkiä toimivampaan verkkokauppaan

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 1

Edistä myyntiä asiakaspalvelun avulla

Haluatko tietää, miten kilpailijasi mainostaa Facebookissa?

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Yleinen termistö

Asiakkaasta Digizerin tiimiin

Avainsana-analyysillä apua näkyvyyden parantamiseen hakukoneissa

Google Ads Shopping -mainokset avaavat uudet mahdollisuudet verkkokauppiaille

Yhteiset arvot koko toiminnan perustana – toimitusjohtajan kesäterveiset

Uusien asiakaspalvelijoiden kuulumisia

Innostava asiakaspalvelutyö - kuinka löysin tieni Digizerille

Mittarit Google Ads -avainsanojen seuraamiseen hakumainoksissa

Varmista digitaalinen turvallisuutesi

Digizerin uudet tuulet – alkuvuoden kuulumisia

Verkkokauppa Facebookissa - hyödynnä uuden toiminnon potentiaali

Harjoittelussa Digizerillä - Kuinka tietojenkäsittelijä löysi paikkansa digimarkkinoinnin maailmasta

Asiakaspalvelua tarvitaan myös viikonloppuisin - Kokemuksia testikuukaudesta

Älä hukkaa ostajaa - Luo sisältöjä asiakkuuden jokaiseen vaiheeseen

Anna verkkokaupallesi kasvot - Kiitä ja huomioi asiakasta

Google Ads - miten valita sopiva attribuutiomalli?

Hyödynnä Facebookin mukautettuja kohderyhmiä

Asiakasta ei kiinnosta kuinka hyvä olet - vaan miten voit auttaa häntä matkalla tavoitteisiin

Hyvästit äitiyslomalle, tervetuloa uusi asiakaspalvelun vuosi!

Digiajan asiakas vaatii informatiivista ja sujuvaa logistiikkaa ja varastotoimintaa

Dimmy-harjoittelijana digimarkkinointia opettelemassa

Menestystä sesonkimyyntiin Google Adsin avulla

Sosiaalisen median markkinointivinkit vuodelle 2019

Musta perjantai aloittaa verkkokauppiaan adventin

Verkkokaupan palveluyhtiön monet mahdollisuudet - Kokemuksia harjoittelujaksosta Digizerillä

Näkyvätkö verkkokauppasi tuotteet niitä etsiville?

Näin teet tehokasta Google Ads -tekstimainontaa

Facebook-ryhmien hyödyt yrityksille

Uskottavaa brändiä ei voi rakentaa kohtaamatta asiakasta

Sisällönsyöttö kannattaa tehdä fiksusti

Google Ads – miten tekstimainokset muuttuivat?

6 keinoa parantaa verkkokaupan konversioastetta

Miten rakennetaan hyvä uutiskirje?

Mikä ero on Facebook-mainoskampanjan ja sivujulkaisun buustauksen välillä?

Miksi kannattaa ottaa chat-palvelu käyttöön

Edullisista toimituskuluista kilpailuetua verkkokaupallesi

Lääkkeitä hitaaseen sivustoon

Google AdWordsin uusi käyttöliittymä rohkeasti käyttöön!

Blogi voi kasvattaa verkkokauppasi myyntiä

Facebook-mainostyypit, joita kannattaa kokeilla

Miksi varastotoimintojen ulkoistaminen kannattaa?

Digizer 2 vuotta - toimitusjohtajan terveiset

Koneoppiminen digimarkkinointia tehostamassa

YouTubessa mainostaminen

Facebookin uutisvirta uudistui – mitä siitä?

Blogin hakukoneoptimointi

Varastonhallinta ja asiakaspalvelu kulkevat käsi kädessä

Näillä askelilla luot myyvän verkkokaupan

Sisällön merkitys verkkokaupalle

4 kohdan myyntistrategia verkkokaupalle

5 erilaista ostajatyyppiä verkkokaupassa

5 vinkkiä verkkokauppiaille sosiaalisen median hyödyntämiseen

7 vinkkiä parempaan varastonhallintaan

8 tärkeää asiakaspalvelutaitoa

Kuvien hakukoneoptimointi

Google suosii salattuja yhteyksiä käyttäviä sivustoja

Äänihaku kasvaa

7 asiaa, joita yritykset pelkäävät hakukoneoptimoinnissa

Tuotetekstit - Mahdollisuus kehua!

Verkkokauppias: Vältä nämä virheet!

Hakukoneoptimointi on sisällön optimointia

Vinkkejä blogiteksteihin

Blogin merkitys yritykselle

Tehokasta chattailua

Verkkokauppiaan somevinkit

Palvelutarjontamme laajentui: Chat -asiakaspalvelu on nykyaikaa!

Kitkatonta shoppailua mobiililla

Kuvien luonti helposti digimarkkinointiin

Asiakaspalvelu: Monta kanavaa, yksi tavoite

Tuotetekstien kaksi roolia

Hyvän tuotekuvan ominaisuudet

Herätä asiakkaiden luottamus

Google uudisti hakusanamainontaa - Mikä muuttui?

Tuotekuvien merkitys verkkokaupalle

Verkkokauppias - Onko sinulla liian kiire?

Ovatko verkkokauppasi perusedellytykset kunnossa?

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi? Ota meihin yhteyttä!

Oletko kiinnostunut palveluistamme? Jätä alle yhteystietosi ja viestisi, niin kerromme lisää.