Digizer - Blogi


 

Digizer 2 vuotta - toimitusjohtajan terveiset

15.02.2018

Digizer Oy täyttää näinä päivinä kaksi vuotta. Aloittaessamme toimintamme helmikuussa 2016, istuuduimme muiden perustajaosakkaiden kanssa alas. Palaverissa vallitsi uskomaton innostus! Halusimme ryhtyä toteuttamaan verkkokaupoille suunnattuja asiantuntijapalveluja täysin uudella konseptilla. Halusimme antaa verkkokauppiaille sekä muuten verkossa toimiville yrityksille mahdollisuuden ostaa haluamansa määrän asiantuntijatyötä jokaiselle sopivan tarpeen mukaan. Ja mikä parasta, tarvittaessa useita palveluja saman katon alta.

Digizer Oy täyttää kaksi vuotta helmikuussa 2018.

Digizer Oy täyttää kaksi vuotta helmikuussa 2018.

Nyt kaksi vuotta ja yli 100 asiakasta myöhemmin voin ilokseni todeta, että konseptimme on otettu markkinoilla positiivisesti vastaan. Olemme saaneet kunnian olla mukana useissa upeissa kasvutarinoissa toteuttamassa oman osamme. Toteutuksista kunnia kuuluu hienoille asiantuntijoillemme. Olen useaan otteeseen todennut eri yhteyksissä, että koen olevani yrityksen vetäjänä etuoikeutettu ja onnekas, kun saan johtaa näin kykenevää, viisasta ja asiantuntevaa joukkoa henkilöitä. Tällä hetkellä Digizer työllistää jo lähes 20 työntekijää ja kasvu jatkuu edelleen.

Arkea ohjaavat arvot

Olemme yhdessä henkilöstömme kanssa luoneet yrityksellemme arvot, joiden mukaan toimimme. Arvoista ehkä keskeisimpiä ovat luottamus, läpinäkyvyys sekä avoimuus. Ilman läpinäkyvyyttä ja avoimuutta ei ole mahdollista luoda toimivaa asiakassuhdetta. Mielestämme luottamus rakentuu aina tekojen, ei niinkään sanojen varaan. Voit tutustua tarkemmin arvoihimme täällä.

Tähänastinen matka on ollut ikimuistoinen. Kiitos siitä kuuluu mahtaville asiakkaillemme sekä upealle työporukallemme. Toteutamme lähitulevaisuudessa sarjan asiantuntija-artikkeleita eri kanavia hyödyntäen. Artikkelien tavoitteena on helpottaa digitaalisissa kanavissa kauppaa tekevien yritysten ja yhteisöjen arkea. Kannattaa siis pysyä kuulolla. Mikäli kaipaat apua digimarkkinointiisi, ota rohkeasti yhteyttä meihin - autamme mielellämme!

Kirjoittanut: Jaakko (CEO)
 

Kaikki julkaisut

Uudet asiakaspalvelutiimiläiset esittäytyvät

10 syytä keskeytyneeseen ostotapahtumaan – näin parannat verkkokauppasi ostoprosenttia!

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 2

Uratarina: Harjoittelijasta myyntipäälliköksi

Facebook verkkokaupan tukena

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 1/3

Digizerin myyntitiimi kasvaa

Vinkit tehokkaaseen Display-mainontaan

Kuusi vinkkiä toimivampaan verkkokauppaan

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 1

Edistä myyntiä asiakaspalvelun avulla

Haluatko tietää, miten kilpailijasi mainostaa Facebookissa?

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Yleinen termistö

Asiakkaasta Digizerin tiimiin

Avainsana-analyysillä apua näkyvyyden parantamiseen hakukoneissa

Google Ads Shopping -mainokset avaavat uudet mahdollisuudet verkkokauppiaille

Yhteiset arvot koko toiminnan perustana – toimitusjohtajan kesäterveiset

Uusien asiakaspalvelijoiden kuulumisia

Innostava asiakaspalvelutyö - kuinka löysin tieni Digizerille

Mittarit Google Ads -avainsanojen seuraamiseen hakumainoksissa

Varmista digitaalinen turvallisuutesi

Digizerin uudet tuulet – alkuvuoden kuulumisia

Verkkokauppa Facebookissa - hyödynnä uuden toiminnon potentiaali

Harjoittelussa Digizerillä - Kuinka tietojenkäsittelijä löysi paikkansa digimarkkinoinnin maailmasta

Asiakaspalvelua tarvitaan myös viikonloppuisin - Kokemuksia testikuukaudesta

Älä hukkaa ostajaa - Luo sisältöjä asiakkuuden jokaiseen vaiheeseen

Anna verkkokaupallesi kasvot - Kiitä ja huomioi asiakasta

Google Ads - miten valita sopiva attribuutiomalli?

Hyödynnä Facebookin mukautettuja kohderyhmiä

Asiakasta ei kiinnosta kuinka hyvä olet - vaan miten voit auttaa häntä matkalla tavoitteisiin

Hyvästit äitiyslomalle, tervetuloa uusi asiakaspalvelun vuosi!

Digiajan asiakas vaatii informatiivista ja sujuvaa logistiikkaa ja varastotoimintaa

Dimmy-harjoittelijana digimarkkinointia opettelemassa

Menestystä sesonkimyyntiin Google Adsin avulla

Sosiaalisen median markkinointivinkit vuodelle 2019

Musta perjantai aloittaa verkkokauppiaan adventin

Verkkokaupan palveluyhtiön monet mahdollisuudet - Kokemuksia harjoittelujaksosta Digizerillä

Näkyvätkö verkkokauppasi tuotteet niitä etsiville?

Näin teet tehokasta Google Ads -tekstimainontaa

Facebook-ryhmien hyödyt yrityksille

Uskottavaa brändiä ei voi rakentaa kohtaamatta asiakasta

Sisällönsyöttö kannattaa tehdä fiksusti

Google Ads – miten tekstimainokset muuttuivat?

6 keinoa parantaa verkkokaupan konversioastetta

Miten rakennetaan hyvä uutiskirje?

Mikä ero on Facebook-mainoskampanjan ja sivujulkaisun buustauksen välillä?

Miksi kannattaa ottaa chat-palvelu käyttöön

Edullisista toimituskuluista kilpailuetua verkkokaupallesi

Lääkkeitä hitaaseen sivustoon

Google AdWordsin uusi käyttöliittymä rohkeasti käyttöön!

Blogi voi kasvattaa verkkokauppasi myyntiä

Facebook-mainostyypit, joita kannattaa kokeilla

Miksi varastotoimintojen ulkoistaminen kannattaa?

Digizer 2 vuotta - toimitusjohtajan terveiset

Koneoppiminen digimarkkinointia tehostamassa

YouTubessa mainostaminen

Facebookin uutisvirta uudistui – mitä siitä?

Blogin hakukoneoptimointi

Varastonhallinta ja asiakaspalvelu kulkevat käsi kädessä

Näillä askelilla luot myyvän verkkokaupan

Sisällön merkitys verkkokaupalle

4 kohdan myyntistrategia verkkokaupalle

5 erilaista ostajatyyppiä verkkokaupassa

5 vinkkiä verkkokauppiaille sosiaalisen median hyödyntämiseen

7 vinkkiä parempaan varastonhallintaan

8 tärkeää asiakaspalvelutaitoa

Kuvien hakukoneoptimointi

Google suosii salattuja yhteyksiä käyttäviä sivustoja

Äänihaku kasvaa

7 asiaa, joita yritykset pelkäävät hakukoneoptimoinnissa

Tuotetekstit - Mahdollisuus kehua!

Verkkokauppias: Vältä nämä virheet!

Hakukoneoptimointi on sisällön optimointia

Vinkkejä blogiteksteihin

Blogin merkitys yritykselle

Tehokasta chattailua

Verkkokauppiaan somevinkit

Palvelutarjontamme laajentui: Chat -asiakaspalvelu on nykyaikaa!

Kitkatonta shoppailua mobiililla

Kuvien luonti helposti digimarkkinointiin

Asiakaspalvelu: Monta kanavaa, yksi tavoite

Tuotetekstien kaksi roolia

Hyvän tuotekuvan ominaisuudet

Herätä asiakkaiden luottamus

Google uudisti hakusanamainontaa - Mikä muuttui?

Tuotekuvien merkitys verkkokaupalle

Verkkokauppias - Onko sinulla liian kiire?

Ovatko verkkokauppasi perusedellytykset kunnossa?

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi? Ota meihin yhteyttä!

Oletko kiinnostunut palveluistamme? Jätä alle yhteystietosi ja viestisi, niin kerromme lisää.