Digizer - Blogi


 

Asiakkaasta Digizerin tiimiin

04.07.2019

Olen pyörittänyt kahta omaa yritystä viimeiset kolme vuotta ja siinä samalla opiskelin tradenomin paperit Oulussa. Olen itse kotoisin Helsingistä, mutta kaipasin muutama vuosi sitten maisemavaihdosta, josta sitten syntyikin idea muuttaa Ouluun opiskelemaan! Pääsinkin kouluun sisälle ja muutto häämötti edessä.

Opintojeni ensimmäisenä vuonna perustin oman vaate- & asustebrändin Wulf & Supplyn - olen ihan pienestä asti leikkinyt, että minulla on oma verkkokauppa, jota pyöritän! Muistan, kuinka koodasin ensimmäisen leikkiverkkokauppani joskus teinivuosien alkutaipaleella. Tästä innostuneena päätin vihdoin ja viimein toteuttaa unelmani, ja näin syntyi Wulf.

Toinen yritykseni syntyi vuotta myöhemmin, kun pääsin Tiimiakatemiaan, jossa liiketalouden opinnot suoritetaan perustamalla ja pyörittämällä yritystä. Saimme tiimimme kanssa hullunrohkean ajatuksen kotimaisen designin kivijalasta Oulussa! No eipä siinä kauaa mennyt, kun olimme tehneet kannattavuuslaskelmat ja hommanneet meille upean liiketilan Oulun keskustasta. Kurella meillä on nykyään yli 40 kotimaista brändiä edustettuna: myymälämme on nykyaikainen kivijalan ja verkkokaupan hybridi, jossa myymälämme tuotteet toimivat samaan aikaan verkkokaupan varastona. Tämä helpottaa varastointia, mutta luo taas omat haasteensa meille joka päivä. Esimerkiksi sopivaa verkkokauppa-, toiminnanohjaus-, ja kassajärjestelmää oli hankala löytää. 

Molemmat yritykseni porskuttavat vielä ja ovat hyvin voimissaan! Tässä vaiheessa paluumuutto Helsinkiin oli kohdillaan, kaipuu kotiseuduille oli kova. Sitten olikin aika hankkia töitä, ja tässä kohtaa hyppäsinkin Digizerin tiimiin Account Manageriksi. Heillä oli suuri tarve Helsingin vahvistukselle, ja tämän kuultuani päätin hakea paikkaa. Nyt neljä viikkoa on sujahtanut silmänräpäyksessä, ja minä olen täydessä työntouhussa. 

Digizer oli minulle tuttu, sillä olin aiemmin Kuren kanssa Digizerin asiakkaana. Tämän asiakaskokemuksen johdosta minulla on kova luotto meidän tekemiseemme, ja minusta tuntuu hyvältä tarjota oikeasti hyviä tuotteita niitä tarvitseville yrityksille! Minulla ja aika monella muullakin yrittäjällä on melko huonoja kokemuksia kyseenalaisista ja aggressiivista myyntiä harrastavista digimarkkinointitoimistoista, joten koen ylpeyttä, että pääsin mukaan Digizerin menoon ja voin hyvällä omatunnolla olla tuottamassa asiakkaillemme enemmän kauppaa sekä auttaa heitä kohti kannattavampaa bisnestä!

Lisää minut LinkedInissä tai tule piipahtamaan kahvilla Lönnrotinkadun toimistossamme, niin verkostoidutaan. Autan mielelläni teitä verkkokauppaan tai digimarkkinointiin liittyvissä asioissa!

Kirjoittanut:
Vili

 

Kaikki julkaisut

Uudet asiakaspalvelutiimiläiset esittäytyvät

10 syytä keskeytyneeseen ostotapahtumaan – näin parannat verkkokauppasi ostoprosenttia!

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 2

Uratarina: Harjoittelijasta myyntipäälliköksi

Facebook verkkokaupan tukena

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 1/3

Digizerin myyntitiimi kasvaa

Vinkit tehokkaaseen Display-mainontaan

Kuusi vinkkiä toimivampaan verkkokauppaan

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 1

Edistä myyntiä asiakaspalvelun avulla

Haluatko tietää, miten kilpailijasi mainostaa Facebookissa?

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Yleinen termistö

Asiakkaasta Digizerin tiimiin

Avainsana-analyysillä apua näkyvyyden parantamiseen hakukoneissa

Google Ads Shopping -mainokset avaavat uudet mahdollisuudet verkkokauppiaille

Yhteiset arvot koko toiminnan perustana – toimitusjohtajan kesäterveiset

Uusien asiakaspalvelijoiden kuulumisia

Innostava asiakaspalvelutyö - kuinka löysin tieni Digizerille

Mittarit Google Ads -avainsanojen seuraamiseen hakumainoksissa

Varmista digitaalinen turvallisuutesi

Digizerin uudet tuulet – alkuvuoden kuulumisia

Verkkokauppa Facebookissa - hyödynnä uuden toiminnon potentiaali

Harjoittelussa Digizerillä - Kuinka tietojenkäsittelijä löysi paikkansa digimarkkinoinnin maailmasta

Asiakaspalvelua tarvitaan myös viikonloppuisin - Kokemuksia testikuukaudesta

Älä hukkaa ostajaa - Luo sisältöjä asiakkuuden jokaiseen vaiheeseen

Anna verkkokaupallesi kasvot - Kiitä ja huomioi asiakasta

Google Ads - miten valita sopiva attribuutiomalli?

Hyödynnä Facebookin mukautettuja kohderyhmiä

Asiakasta ei kiinnosta kuinka hyvä olet - vaan miten voit auttaa häntä matkalla tavoitteisiin

Hyvästit äitiyslomalle, tervetuloa uusi asiakaspalvelun vuosi!

Digiajan asiakas vaatii informatiivista ja sujuvaa logistiikkaa ja varastotoimintaa

Dimmy-harjoittelijana digimarkkinointia opettelemassa

Menestystä sesonkimyyntiin Google Adsin avulla

Sosiaalisen median markkinointivinkit vuodelle 2019

Musta perjantai aloittaa verkkokauppiaan adventin

Verkkokaupan palveluyhtiön monet mahdollisuudet - Kokemuksia harjoittelujaksosta Digizerillä

Näkyvätkö verkkokauppasi tuotteet niitä etsiville?

Näin teet tehokasta Google Ads -tekstimainontaa

Facebook-ryhmien hyödyt yrityksille

Uskottavaa brändiä ei voi rakentaa kohtaamatta asiakasta

Sisällönsyöttö kannattaa tehdä fiksusti

Google Ads – miten tekstimainokset muuttuivat?

6 keinoa parantaa verkkokaupan konversioastetta

Miten rakennetaan hyvä uutiskirje?

Mikä ero on Facebook-mainoskampanjan ja sivujulkaisun buustauksen välillä?

Miksi kannattaa ottaa chat-palvelu käyttöön

Edullisista toimituskuluista kilpailuetua verkkokaupallesi

Lääkkeitä hitaaseen sivustoon

Google AdWordsin uusi käyttöliittymä rohkeasti käyttöön!

Blogi voi kasvattaa verkkokauppasi myyntiä

Facebook-mainostyypit, joita kannattaa kokeilla

Miksi varastotoimintojen ulkoistaminen kannattaa?

Digizer 2 vuotta - toimitusjohtajan terveiset

Koneoppiminen digimarkkinointia tehostamassa

YouTubessa mainostaminen

Facebookin uutisvirta uudistui – mitä siitä?

Blogin hakukoneoptimointi

Varastonhallinta ja asiakaspalvelu kulkevat käsi kädessä

Näillä askelilla luot myyvän verkkokaupan

Sisällön merkitys verkkokaupalle

4 kohdan myyntistrategia verkkokaupalle

5 erilaista ostajatyyppiä verkkokaupassa

5 vinkkiä verkkokauppiaille sosiaalisen median hyödyntämiseen

7 vinkkiä parempaan varastonhallintaan

8 tärkeää asiakaspalvelutaitoa

Kuvien hakukoneoptimointi

Google suosii salattuja yhteyksiä käyttäviä sivustoja

Äänihaku kasvaa

7 asiaa, joita yritykset pelkäävät hakukoneoptimoinnissa

Tuotetekstit - Mahdollisuus kehua!

Verkkokauppias: Vältä nämä virheet!

Hakukoneoptimointi on sisällön optimointia

Vinkkejä blogiteksteihin

Blogin merkitys yritykselle

Tehokasta chattailua

Verkkokauppiaan somevinkit

Palvelutarjontamme laajentui: Chat -asiakaspalvelu on nykyaikaa!

Kitkatonta shoppailua mobiililla

Kuvien luonti helposti digimarkkinointiin

Asiakaspalvelu: Monta kanavaa, yksi tavoite

Tuotetekstien kaksi roolia

Hyvän tuotekuvan ominaisuudet

Herätä asiakkaiden luottamus

Google uudisti hakusanamainontaa - Mikä muuttui?

Tuotekuvien merkitys verkkokaupalle

Verkkokauppias - Onko sinulla liian kiire?

Ovatko verkkokauppasi perusedellytykset kunnossa?

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi? Ota meihin yhteyttä!

Oletko kiinnostunut palveluistamme? Jätä alle yhteystietosi ja viestisi, niin kerromme lisää.