Digizer - Blogi


 

Sisällön merkitys verkkokaupalle

24.08.2017

Suomi on pullollaan erilaisia verkkokauppoja, jos ne vain sattuvat löytymään. Verkkokauppojen etsinnässä käytetyin työkalu on tietenkin Google ja hyvä näkyvyys hakutuloksissa on verkkokaupoille elinehto. Miten sinne hakutulosten ensimmäiselle sivulle sitten päästään? Vastaus on, että oikeanlaista sisältöä tuottamalla.

4 kohdan myyntistrategia verkkokaupalle

22.06.2017

Verkkokaupan luomisen jälkeen on mietittävä strategia, miten saat lisättyä myyntiä. Tässä 4 kohdan strategia, joka auttaa kehittämään verkkokauppasi myyntiä.

5 erilaista ostajatyyppiä verkkokaupassa

17.05.2017

Verkkokaupoissa shoppailevat asiakkaat voidaan jakaa viiteen eri päätyyppiin. Kun tietää heidän eri motivaatiot ja tavat, on helpompi suunnitella verkkokaupan käytettävyys tukemaan heidän tarpeitaan.

5 vinkkiä verkkokauppiaille sosiaalisen median hyödyntämiseen

03.05.2017

Sosiaalinen media voi vaikuttaa monille pelkästään kissakuvien ja julkkisjuorujen jakelualustana, mutta verkkokauppiaille some on etenkin työkalu kasvattaa liikennettä verkkosivuilla ja sitä kautta myyntiä. Verkkokauppojen on nykyisin aktiivisesti osallistuttava sosiaalisen median yhteisöihin, jotta he pysyvät mukana pelissä. Tässä blogitekstissä annamme muutaman vinkin, joilla onnistut kasvattamaan sosiaalisen median näkyvyyttäsi ja olemaan kuningas somessa!

7 vinkkiä parempaan varastonhallintaan

02.05.2017

Verkkokaupan varastonhallintaan liittyvät toimenpiteet vievät paljon aikaa. Tässä on 7 vinkkiä, joiden avulla saat hallittua verkkokauppasi varastoa paremmin, ja näin ollen käytät varastonhallintaan varatun ajan tehokkaasti.

8 tärkeää asiakaspalvelutaitoa

07.04.2017

Asiakaspalvelutaitoja kannattaa treenata tietoisesti. Katso 8 tärkeää asiakaspalvelutaitoa, jotka jokaisen asiakkaiden kanssa tekemisissä olevan tulisi hallita.

Kuvien hakukoneoptimointi

06.02.2017

Kuvien hakukoneoptimointi on yksi niistä asioista, mitä kovinkaan moni verkkosivun tai verkkokaupan ylläpitäjä ei tee. Kuvien hakukoneoptimointi kuitenkin kannattaa, sillä se parantaa sijoituksia orgaanisessa haussa ja pääset myös hyville sijoille Googlen kuvahaussa.

Google suosii salattuja yhteyksiä käyttäviä sivustoja

30.01.2017

Selaimet varoittavat kävijöitä entistä vahvemmin salaamattomista sivustoista. Varoituksen tarkoitus on vihjata verkkosivuston ylläpitäjille, että asia olisi aika saattaa kuntoon. Samalla varoitus kouluttaa kuluttajia odottamaan verkkosivuilta salattua yhteyttä oletuksena.

Äänihaku kasvaa

09.01.2017

Yhä useampi käyttäjä heittää näppäimistön nurkkaan ja korvaa kosketusnäytön kokonaan puheella. Äänihaut yleistyvät jatkuvasti, ja erityisesti nuoret ovat ottaneet äänen omakseen.

7 asiaa, joita yritykset pelkäävät hakukoneoptimoinnissa

05.01.2017

Hakukoneoptimointi on yksi digitaalisen markkinoinnin osa-alueista, joka kuitenkin monelle yritykselle vaikuttaa irralliselta asialta. Siitä syystä hakukoneoptimointiin liittyy useita harhaluuloja. Kuitenkin lähemmin tarkasteltuna, ei ole mitään syytä välttää sisällyttämästä hakukoneoptimointia osaksi markkinoinnin strategiaa.

Kaikki julkaisut

Uudet asiakaspalvelutiimiläiset esittäytyvät

10 syytä keskeytyneeseen ostotapahtumaan – näin parannat verkkokauppasi ostoprosenttia!

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 2

Uratarina: Harjoittelijasta myyntipäälliköksi

Facebook verkkokaupan tukena

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 1/3

Digizerin myyntitiimi kasvaa

Vinkit tehokkaaseen Display-mainontaan

Kuusi vinkkiä toimivampaan verkkokauppaan

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 1

Edistä myyntiä asiakaspalvelun avulla

Haluatko tietää, miten kilpailijasi mainostaa Facebookissa?

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Yleinen termistö

Asiakkaasta Digizerin tiimiin

Avainsana-analyysillä apua näkyvyyden parantamiseen hakukoneissa

Google Ads Shopping -mainokset avaavat uudet mahdollisuudet verkkokauppiaille

Yhteiset arvot koko toiminnan perustana – toimitusjohtajan kesäterveiset

Uusien asiakaspalvelijoiden kuulumisia

Innostava asiakaspalvelutyö - kuinka löysin tieni Digizerille

Mittarit Google Ads -avainsanojen seuraamiseen hakumainoksissa

Varmista digitaalinen turvallisuutesi

Digizerin uudet tuulet – alkuvuoden kuulumisia

Verkkokauppa Facebookissa - hyödynnä uuden toiminnon potentiaali

Harjoittelussa Digizerillä - Kuinka tietojenkäsittelijä löysi paikkansa digimarkkinoinnin maailmasta

Asiakaspalvelua tarvitaan myös viikonloppuisin - Kokemuksia testikuukaudesta

Älä hukkaa ostajaa - Luo sisältöjä asiakkuuden jokaiseen vaiheeseen

Anna verkkokaupallesi kasvot - Kiitä ja huomioi asiakasta

Google Ads - miten valita sopiva attribuutiomalli?

Hyödynnä Facebookin mukautettuja kohderyhmiä

Asiakasta ei kiinnosta kuinka hyvä olet - vaan miten voit auttaa häntä matkalla tavoitteisiin

Hyvästit äitiyslomalle, tervetuloa uusi asiakaspalvelun vuosi!

Digiajan asiakas vaatii informatiivista ja sujuvaa logistiikkaa ja varastotoimintaa

Dimmy-harjoittelijana digimarkkinointia opettelemassa

Menestystä sesonkimyyntiin Google Adsin avulla

Sosiaalisen median markkinointivinkit vuodelle 2019

Musta perjantai aloittaa verkkokauppiaan adventin

Verkkokaupan palveluyhtiön monet mahdollisuudet - Kokemuksia harjoittelujaksosta Digizerillä

Näkyvätkö verkkokauppasi tuotteet niitä etsiville?

Näin teet tehokasta Google Ads -tekstimainontaa

Facebook-ryhmien hyödyt yrityksille

Uskottavaa brändiä ei voi rakentaa kohtaamatta asiakasta

Sisällönsyöttö kannattaa tehdä fiksusti

Google Ads – miten tekstimainokset muuttuivat?

6 keinoa parantaa verkkokaupan konversioastetta

Miten rakennetaan hyvä uutiskirje?

Mikä ero on Facebook-mainoskampanjan ja sivujulkaisun buustauksen välillä?

Miksi kannattaa ottaa chat-palvelu käyttöön

Edullisista toimituskuluista kilpailuetua verkkokaupallesi

Lääkkeitä hitaaseen sivustoon

Google AdWordsin uusi käyttöliittymä rohkeasti käyttöön!

Blogi voi kasvattaa verkkokauppasi myyntiä

Facebook-mainostyypit, joita kannattaa kokeilla

Miksi varastotoimintojen ulkoistaminen kannattaa?

Digizer 2 vuotta - toimitusjohtajan terveiset

Koneoppiminen digimarkkinointia tehostamassa

YouTubessa mainostaminen

Facebookin uutisvirta uudistui – mitä siitä?

Blogin hakukoneoptimointi

Varastonhallinta ja asiakaspalvelu kulkevat käsi kädessä

Näillä askelilla luot myyvän verkkokaupan

Sisällön merkitys verkkokaupalle

4 kohdan myyntistrategia verkkokaupalle

5 erilaista ostajatyyppiä verkkokaupassa

5 vinkkiä verkkokauppiaille sosiaalisen median hyödyntämiseen

7 vinkkiä parempaan varastonhallintaan

8 tärkeää asiakaspalvelutaitoa

Kuvien hakukoneoptimointi

Google suosii salattuja yhteyksiä käyttäviä sivustoja

Äänihaku kasvaa

7 asiaa, joita yritykset pelkäävät hakukoneoptimoinnissa

Tuotetekstit - Mahdollisuus kehua!

Verkkokauppias: Vältä nämä virheet!

Hakukoneoptimointi on sisällön optimointia

Vinkkejä blogiteksteihin

Blogin merkitys yritykselle

Tehokasta chattailua

Verkkokauppiaan somevinkit

Palvelutarjontamme laajentui: Chat -asiakaspalvelu on nykyaikaa!

Kitkatonta shoppailua mobiililla

Kuvien luonti helposti digimarkkinointiin

Asiakaspalvelu: Monta kanavaa, yksi tavoite

Tuotetekstien kaksi roolia

Hyvän tuotekuvan ominaisuudet

Herätä asiakkaiden luottamus

Google uudisti hakusanamainontaa - Mikä muuttui?

Tuotekuvien merkitys verkkokaupalle

Verkkokauppias - Onko sinulla liian kiire?

Ovatko verkkokauppasi perusedellytykset kunnossa?

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi? Ota meihin yhteyttä!

Oletko kiinnostunut palveluistamme? Jätä alle yhteystietosi ja viestisi, niin kerromme lisää.