Digizer - Blogi


 

Sisällönsyöttö kannattaa tehdä fiksusti

18.09.2018

Sisällönsyöttö tarkoittaa tekstien, kuvien, videoiden ja muiden tiedostojen ja sisältöjen tuomista nettisivustolle. Lue vinkkejä, joilla sisällönsyöttö sujuu järkevällä ja sivustoa hyödyttävällä tavalla.

Google Ads – miten tekstimainokset muuttuivat?

06.09.2018

Googlen laajennetut tekstimainokset antavat mainostajalle enemmän mahdollisuuksia asiakkaiden puhuttelemiseen. Lue, mikä muuttui ja miten voit hyödyntää uusia ominaisuuksia.

6 keinoa parantaa verkkokaupan konversioastetta

30.08.2018

Kuinka saat mahdollisimman monen sivustollasi kävijän toteuttamaan verkkokauppasi tavoitteen: ostamaan tuotteen? Tässä blogissa listaamme kuusi keinoa, joilla pääset oikeille jäljille.

Miten rakennetaan hyvä uutiskirje?

11.05.2018

Uutiskirjeellä voidaan saada tehoja muuhun markkinointiin, ja se voi tukea myyntiä erinomaisesti. Tässä blogitekstissä on lueteltu asioita, joita kannattaa ottaa huomioon uutiskirjeitä suunniteltaessa.

Mikä ero on Facebook-mainoskampanjan ja sivujulkaisun buustauksen välillä?

04.05.2018

Kun aloittaa Facebook-mainonnan, voi olla vaikea tietää, minkä tyyppiset mainokset antavat parhaan tuoton sijoituksellesi. Ja rehellisesti sanottuna, se voikin olla aluksi hämmentävää. Pitäisikö buustata sivujulkaisuja vai pitäisikö tehdä erillinen kohdennettu mainoskampanja? Tässä blogikirjoituksessa autan sinua ymmärtämään mitä eroa on sivujulkaisun buustauksen ja erillisen mainoskampanjan välillä.

Miksi kannattaa ottaa chat-palvelu käyttöön

26.04.2018

Chatin kautta verkkokaupan asiakkaat saavat vastauksia kysymyksiinsä reaaliajassa. Lue, miksi chat-palvelun käyttöönotto kannattaa!

Edullisista toimituskuluista kilpailuetua verkkokaupallesi

13.04.2018

Markkinoilla toimivien kuljetusyhtiöiden kartoittaminen ja oikean kuljetustavan valinta juuri omalle verkkokaupalle voi olla melkoinen viidakko. Listaamme tässä postauksessa ne kuljetustavat, jotka hyödyttävät suurinta osaa Suomen markkinoilla toimivista verkkokaupoista.

Lääkkeitä hitaaseen sivustoon

26.03.2018

On paljon verkkosivustoja, joiden pitkä latausaika heikentää käyttäjäkokemusta. Sivusto saattaisi olla sisällön ja ulkoasun puolesta toimiva, mutta sivuston hitaus ja tekniset ongelmat vievät pohjaa sivuston toimivuudelta. Tässä lista yleisiä sivuston nopeutta heikentäviä seikkoja, joista osa on mahdollista korjata pienellä vaivalla itse.

Google AdWordsin uusi käyttöliittymä rohkeasti käyttöön!

14.03.2018

Uuden käyttöliittymän käyttöönotto tuntuu aina aluksi työläältä ja hankalalta. Google julkaisi vuonna 2017 uuden version AdWordsista. Uuden version ominaisuuksia kehitetään jatkuvasti, mutta suurimman muutoksen huomaa heti avattuaan uuden käyttöliittymän.

Blogi voi kasvattaa verkkokauppasi myyntiä

08.03.2018

Oletko harkinnut blogin ottamista osaksi verkkokauppasi markkinointistrategiaa? Mikäli et, niin sitä on hyvä harkita, sillä se todennäköisesti kannattaa. Vaikka blogin aloittaminen ja blogitekstien kirjoittaminen voi aluksi tuntua vaikealta, on blogista paljon hyötyä verkkokaupan markkinoinnissa.

Kaikki julkaisut

Display-mainonta toimii oikealla kohdistamisella

Vuosi takana Digizerillä - mikä on muuttunut?

Oikeat avainsanat varmistavat digitaalisen näkyvyyden

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 3/3

Mikä Creator Studio?

Verkkokaupan markkinaosuuksia jaossa - Digizer webinaari tulossa 5.5.2020!

Uusi katsaus tärkeisiin asiakaspalvelutaitoihin

Kuinka käyttää otsikoita verkkosivuilla?

Kirjoititko loistavan tekstin, jota kukaan ei lue?

Yrittäjä! Korona jakaa markkinaosuudet uusiksi!

Asiakaspalvelutiimimme jatkaa kasvamistaan

Vertailu eri chat-ohjelmista

Liiketoiminta kasvuun hakukonemainonnan avulla

Canvan uudet ominaisuudet

Mitä verkkokaupassa tapahtuu vuonna 2020?

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 3

Laadukkaat tuotekuvat ovat verkkokaupan valttikortti

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 2/3

Canva-ohjeet - 5 helppoa vaihetta upeisiin mainoskuviin

Uudet asiakaspalvelutiimiläiset esittäytyvät

10 syytä keskeytyneeseen ostotapahtumaan – näin parannat verkkokauppasi ostoprosenttia!

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 2

Uratarina: Harjoittelijasta myyntipäälliköksi

Facebook verkkokaupan tukena

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 1/3

Digizerin myyntitiimi kasvaa

Vinkit tehokkaaseen Display-mainontaan

Kuusi vinkkiä toimivampaan verkkokauppaan

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 1

Edistä myyntiä asiakaspalvelun avulla

Haluatko tietää, miten kilpailijasi mainostaa Facebookissa?

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Yleinen termistö

Asiakkaasta Digizerin tiimiin

Avainsana-analyysillä apua näkyvyyden parantamiseen hakukoneissa

Google Ads Shopping -mainokset avaavat uudet mahdollisuudet verkkokauppiaille

Yhteiset arvot koko toiminnan perustana – toimitusjohtajan kesäterveiset

Uusien asiakaspalvelijoiden kuulumisia

Innostava asiakaspalvelutyö - kuinka löysin tieni Digizerille

Mittarit Google Ads -avainsanojen seuraamiseen hakumainoksissa

Varmista digitaalinen turvallisuutesi

Digizerin uudet tuulet – alkuvuoden kuulumisia

Verkkokauppa Facebookissa - hyödynnä uuden toiminnon potentiaali

Harjoittelussa Digizerillä - Kuinka tietojenkäsittelijä löysi paikkansa digimarkkinoinnin maailmasta

Asiakaspalvelua tarvitaan myös viikonloppuisin - Kokemuksia testikuukaudesta

Älä hukkaa ostajaa - Luo sisältöjä asiakkuuden jokaiseen vaiheeseen

Anna verkkokaupallesi kasvot - Kiitä ja huomioi asiakasta

Google Ads - miten valita sopiva attribuutiomalli?

Hyödynnä Facebookin mukautettuja kohderyhmiä

Asiakasta ei kiinnosta kuinka hyvä olet - vaan miten voit auttaa häntä matkalla tavoitteisiin

Hyvästit äitiyslomalle, tervetuloa uusi asiakaspalvelun vuosi!

Digiajan asiakas vaatii informatiivista ja sujuvaa logistiikkaa ja varastotoimintaa

Dimmy-harjoittelijana digimarkkinointia opettelemassa

Menestystä sesonkimyyntiin Google Adsin avulla

Sosiaalisen median markkinointivinkit vuodelle 2019

Musta perjantai aloittaa verkkokauppiaan adventin

Verkkokaupan palveluyhtiön monet mahdollisuudet - Kokemuksia harjoittelujaksosta Digizerillä

Näkyvätkö verkkokauppasi tuotteet niitä etsiville?

Näin teet tehokasta Google Ads -tekstimainontaa

Facebook-ryhmien hyödyt yrityksille

Uskottavaa brändiä ei voi rakentaa kohtaamatta asiakasta

Sisällönsyöttö kannattaa tehdä fiksusti

Google Ads – miten tekstimainokset muuttuivat?

6 keinoa parantaa verkkokaupan konversioastetta

Miten rakennetaan hyvä uutiskirje?

Mikä ero on Facebook-mainoskampanjan ja sivujulkaisun buustauksen välillä?

Miksi kannattaa ottaa chat-palvelu käyttöön

Edullisista toimituskuluista kilpailuetua verkkokaupallesi

Lääkkeitä hitaaseen sivustoon

Google AdWordsin uusi käyttöliittymä rohkeasti käyttöön!

Blogi voi kasvattaa verkkokauppasi myyntiä

Facebook-mainostyypit, joita kannattaa kokeilla

Miksi varastotoimintojen ulkoistaminen kannattaa?

Digizer 2 vuotta - toimitusjohtajan terveiset

Koneoppiminen digimarkkinointia tehostamassa

YouTubessa mainostaminen

Facebookin uutisvirta uudistui – mitä siitä?

Blogin hakukoneoptimointi

Varastonhallinta ja asiakaspalvelu kulkevat käsi kädessä

Näillä askelilla luot myyvän verkkokaupan

Sisällön merkitys verkkokaupalle

4 kohdan myyntistrategia verkkokaupalle

5 erilaista ostajatyyppiä verkkokaupassa

5 vinkkiä verkkokauppiaille sosiaalisen median hyödyntämiseen

7 vinkkiä parempaan varastonhallintaan

8 tärkeää asiakaspalvelutaitoa

Kuvien hakukoneoptimointi

Google suosii salattuja yhteyksiä käyttäviä sivustoja

Äänihaku kasvaa

7 asiaa, joita yritykset pelkäävät hakukoneoptimoinnissa

Tuotetekstit - Mahdollisuus kehua!

Verkkokauppias: Vältä nämä virheet!

Hakukoneoptimointi on sisällön optimointia

Vinkkejä blogiteksteihin

Blogin merkitys yritykselle

Tehokasta chattailua

Verkkokauppiaan somevinkit

Palvelutarjontamme laajentui: Chat -asiakaspalvelu on nykyaikaa!

Kitkatonta shoppailua mobiililla

Kuvien luonti helposti digimarkkinointiin

Asiakaspalvelu: Monta kanavaa, yksi tavoite

Tuotetekstien kaksi roolia

Hyvän tuotekuvan ominaisuudet

Herätä asiakkaiden luottamus

Google uudisti hakusanamainontaa - Mikä muuttui?

Tuotekuvien merkitys verkkokaupalle

Verkkokauppias - Onko sinulla liian kiire?

Ovatko verkkokauppasi perusedellytykset kunnossa?

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi? Ota meihin yhteyttä!

Oletko kiinnostunut palveluistamme? Jätä alle yhteystietosi ja viestisi, niin kerromme lisää.