Digizer - Blogi


 

Asiakaspalvelutiimimme jatkaa kasvamistaan

16.03.2020

Digizerin kasvava asiakaspalvelutiimi on saanut jälleen täydennystä! Tässä esittäytyy asiakaspalvelumme reipas Helena.

Vertailu eri chat-ohjelmista

11.02.2020

Live-chat yleistyy verkkokauppojen sivuilla koko ajan. Nyt käymme läpi meillä käytössä olevat kolme eri chat-ohjelmaa.

Liiketoiminta kasvuun hakukonemainonnan avulla

05.02.2020

Oletko miettinyt, miten saisit verkkosivuistasi tai verkkokaupastasi kaiken tehon irti? Liikeideasi on kunnossa ja sivusto teknisesti toimiva, mutta kauppaa ei silti tule verkosta tarpeeksi?

Canvan uudet ominaisuudet

23.01.2020

Syynissä ovat Canvan uusimmat ominaisuudet, joita et ehkä vielä ole kokeillut! Canva on kehittynyt paljon alkuajoistaan, ja ohjelmaa kehitetään jatkuvasti eteenpäin.

Mitä verkkokaupassa tapahtuu vuonna 2020?

15.01.2020

Tässä kirjoituksessa nostetaan esille kaksi trendiä verkkokaupan kehittämiseen ja konversioiden kasvattamiseen. Tutustu pinnalla oleviin trendeihin!

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 3

13.12.2019

Melina johdattaa sinut jälleen onnistuneiden uutiskirjeiden pariin. Milloin ja kuinka usein uutiskirje kannattaa lähettää? Lue blogi!

Laadukkaat tuotekuvat ovat verkkokaupan valttikortti

05.12.2019

Hyvät tuotekuvat avittavat verkkokauppasi myyntiä ja päinvastoin. Mitä kaikkea tuotekuvissa tulee sitten huomioida? Klikkaa blogiin!

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 2/3

21.11.2019

Toisessa osassa sukelletaan yhä syvemmälle digimarkkinonnin tekniseen maailmaan. Miksi sivuston latausnopeudella on väliä? Mikä on leiska? Lue blogi!

Canva-ohjeet - 5 helppoa vaihetta upeisiin mainoskuviin

31.10.2019

Canva on ilmainen kuvanmuokkausohjelma, jolla voit luoda esimerkiksi mainoksia, dokumenttipohjia sekä kuvia sosiaaliseen mediaan. Lukaise vinkkimme ohjelman tehokkaaseen käyttöön!

Uudet asiakaspalvelutiimiläiset esittäytyvät

17.10.2019

Digizerillä aloitti syyskuun lopussa kolme uutta asiakaspalvelijaa. Miten ensimmäiset viikot ovat sujuneet? Lue Mimosan ja Timon kuulumiset!

Kaikki julkaisut

Display-mainonta toimii oikealla kohdistamisella

Vuosi takana Digizerillä - mikä on muuttunut?

Oikeat avainsanat varmistavat digitaalisen näkyvyyden

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 3/3

Mikä Creator Studio?

Verkkokaupan markkinaosuuksia jaossa - Digizer webinaari tulossa 5.5.2020!

Uusi katsaus tärkeisiin asiakaspalvelutaitoihin

Kuinka käyttää otsikoita verkkosivuilla?

Kirjoititko loistavan tekstin, jota kukaan ei lue?

Yrittäjä! Korona jakaa markkinaosuudet uusiksi!

Asiakaspalvelutiimimme jatkaa kasvamistaan

Vertailu eri chat-ohjelmista

Liiketoiminta kasvuun hakukonemainonnan avulla

Canvan uudet ominaisuudet

Mitä verkkokaupassa tapahtuu vuonna 2020?

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 3

Laadukkaat tuotekuvat ovat verkkokaupan valttikortti

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 2/3

Canva-ohjeet - 5 helppoa vaihetta upeisiin mainoskuviin

Uudet asiakaspalvelutiimiläiset esittäytyvät

10 syytä keskeytyneeseen ostotapahtumaan – näin parannat verkkokauppasi ostoprosenttia!

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 2

Uratarina: Harjoittelijasta myyntipäälliköksi

Facebook verkkokaupan tukena

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 1/3

Digizerin myyntitiimi kasvaa

Vinkit tehokkaaseen Display-mainontaan

Kuusi vinkkiä toimivampaan verkkokauppaan

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 1

Edistä myyntiä asiakaspalvelun avulla

Haluatko tietää, miten kilpailijasi mainostaa Facebookissa?

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Yleinen termistö

Asiakkaasta Digizerin tiimiin

Avainsana-analyysillä apua näkyvyyden parantamiseen hakukoneissa

Google Ads Shopping -mainokset avaavat uudet mahdollisuudet verkkokauppiaille

Yhteiset arvot koko toiminnan perustana – toimitusjohtajan kesäterveiset

Uusien asiakaspalvelijoiden kuulumisia

Innostava asiakaspalvelutyö - kuinka löysin tieni Digizerille

Mittarit Google Ads -avainsanojen seuraamiseen hakumainoksissa

Varmista digitaalinen turvallisuutesi

Digizerin uudet tuulet – alkuvuoden kuulumisia

Verkkokauppa Facebookissa - hyödynnä uuden toiminnon potentiaali

Harjoittelussa Digizerillä - Kuinka tietojenkäsittelijä löysi paikkansa digimarkkinoinnin maailmasta

Asiakaspalvelua tarvitaan myös viikonloppuisin - Kokemuksia testikuukaudesta

Älä hukkaa ostajaa - Luo sisältöjä asiakkuuden jokaiseen vaiheeseen

Anna verkkokaupallesi kasvot - Kiitä ja huomioi asiakasta

Google Ads - miten valita sopiva attribuutiomalli?

Hyödynnä Facebookin mukautettuja kohderyhmiä

Asiakasta ei kiinnosta kuinka hyvä olet - vaan miten voit auttaa häntä matkalla tavoitteisiin

Hyvästit äitiyslomalle, tervetuloa uusi asiakaspalvelun vuosi!

Digiajan asiakas vaatii informatiivista ja sujuvaa logistiikkaa ja varastotoimintaa

Dimmy-harjoittelijana digimarkkinointia opettelemassa

Menestystä sesonkimyyntiin Google Adsin avulla

Sosiaalisen median markkinointivinkit vuodelle 2019

Musta perjantai aloittaa verkkokauppiaan adventin

Verkkokaupan palveluyhtiön monet mahdollisuudet - Kokemuksia harjoittelujaksosta Digizerillä

Näkyvätkö verkkokauppasi tuotteet niitä etsiville?

Näin teet tehokasta Google Ads -tekstimainontaa

Facebook-ryhmien hyödyt yrityksille

Uskottavaa brändiä ei voi rakentaa kohtaamatta asiakasta

Sisällönsyöttö kannattaa tehdä fiksusti

Google Ads – miten tekstimainokset muuttuivat?

6 keinoa parantaa verkkokaupan konversioastetta

Miten rakennetaan hyvä uutiskirje?

Mikä ero on Facebook-mainoskampanjan ja sivujulkaisun buustauksen välillä?

Miksi kannattaa ottaa chat-palvelu käyttöön

Edullisista toimituskuluista kilpailuetua verkkokaupallesi

Lääkkeitä hitaaseen sivustoon

Google AdWordsin uusi käyttöliittymä rohkeasti käyttöön!

Blogi voi kasvattaa verkkokauppasi myyntiä

Facebook-mainostyypit, joita kannattaa kokeilla

Miksi varastotoimintojen ulkoistaminen kannattaa?

Digizer 2 vuotta - toimitusjohtajan terveiset

Koneoppiminen digimarkkinointia tehostamassa

YouTubessa mainostaminen

Facebookin uutisvirta uudistui – mitä siitä?

Blogin hakukoneoptimointi

Varastonhallinta ja asiakaspalvelu kulkevat käsi kädessä

Näillä askelilla luot myyvän verkkokaupan

Sisällön merkitys verkkokaupalle

4 kohdan myyntistrategia verkkokaupalle

5 erilaista ostajatyyppiä verkkokaupassa

5 vinkkiä verkkokauppiaille sosiaalisen median hyödyntämiseen

7 vinkkiä parempaan varastonhallintaan

8 tärkeää asiakaspalvelutaitoa

Kuvien hakukoneoptimointi

Google suosii salattuja yhteyksiä käyttäviä sivustoja

Äänihaku kasvaa

7 asiaa, joita yritykset pelkäävät hakukoneoptimoinnissa

Tuotetekstit - Mahdollisuus kehua!

Verkkokauppias: Vältä nämä virheet!

Hakukoneoptimointi on sisällön optimointia

Vinkkejä blogiteksteihin

Blogin merkitys yritykselle

Tehokasta chattailua

Verkkokauppiaan somevinkit

Palvelutarjontamme laajentui: Chat -asiakaspalvelu on nykyaikaa!

Kitkatonta shoppailua mobiililla

Kuvien luonti helposti digimarkkinointiin

Asiakaspalvelu: Monta kanavaa, yksi tavoite

Tuotetekstien kaksi roolia

Hyvän tuotekuvan ominaisuudet

Herätä asiakkaiden luottamus

Google uudisti hakusanamainontaa - Mikä muuttui?

Tuotekuvien merkitys verkkokaupalle

Verkkokauppias - Onko sinulla liian kiire?

Ovatko verkkokauppasi perusedellytykset kunnossa?

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi? Ota meihin yhteyttä!

Oletko kiinnostunut palveluistamme? Jätä alle yhteystietosi ja viestisi, niin kerromme lisää.