Digizer - Blogi


 

Verkkokauppa Facebookissa - hyödynnä uuden toiminnon potentiaali

18.04.2019

Uusi kauppa-osio mahdollistaa verkkokaupan luomisen suoraan Facebookiin. Miten toiminto otetaan käyttöön ja miksi sitä kannattaa ehdottomasti kokeilla?

Harjoittelussa Digizerillä - Kuinka tietojenkäsittelijä löysi paikkansa digimarkkinoinnin maailmasta

11.04.2019

Harjoittelu on loistava tapa tutustua itseään kiinnostaviin työtehtäviin sekä hankkia alan työkokemusta. Lue, miten Alisa hyödynsi teknistä osaamistaan digimarkkinoinnin maailmassa!

Asiakaspalvelua tarvitaan myös viikonloppuisin - Kokemuksia testikuukaudesta

04.04.2019

Testasimme maaliskuussa viikonlopun asiakaspalvelua. Miten kuukausi meni kokonaisuudessaan? Asiakaspalvelutiimimme kertoo!

Älä hukkaa ostajaa - Luo sisältöjä asiakkuuden jokaiseen vaiheeseen

15.03.2019

Jos yrityksessäsi kukaan ei tarkkaan tiedä, mitä sisältöjä millekin asiakasryhmälle tuotetaan ja miksi, on aika korjata tilanne.

Anna verkkokaupallesi kasvot - Kiitä ja huomioi asiakasta

01.03.2019

Kiittäminen on mainio tapa pitää huolta verkkokaupan olemassa olevista asiakkaista, jotta he pysyvät asiakkaina jatkossakin. Lue, miten voit kertoa asiakkaillesi, että välität heistä.

Google Ads - miten valita sopiva attribuutiomalli?

14.02.2019

First click, Last click vai Time decay? Google Ads -kampanjoissa konversioiden seurantaan on olemassa useita erilaisia attribuutiomalleja. Miten löytää paras vaihtoehto?

Hyödynnä Facebookin mukautettuja kohderyhmiä

08.02.2019

Mukautettujen kohderyhmien käyttäminen Facebookissa on monelle vielä suhteellisen tuntematon asia. Kyse on erittäin tehokkaasta tavasta mainostaa, joten mahdollisuuteen kannattaa tarttua.

Asiakasta ei kiinnosta kuinka hyvä olet - vaan miten voit auttaa häntä matkalla tavoitteisiin

25.01.2019

Hyödyllisten sisältöjen tarjoaminen asiakkaille on ehkä tärkeämpää kuin koskaan. Jos onnistumme siinä, viestillämme on mahdollisuus tulla kuulluksi kovan kilpailun keskellä.

Hyvästit äitiyslomalle, tervetuloa uusi asiakaspalvelun vuosi!

17.01.2019

Miltä tuntuu, kun äitiysloman kotoilupäivät vaihtuvat taas hektiseen asiakaspalvelun arkeen? Minna palasi töihin kasvaneeseen Digizer-perheeseen. Lue tunnelmat!

Digiajan asiakas vaatii informatiivista ja sujuvaa logistiikkaa ja varastotoimintaa

10.01.2019

Reaaliaikaisuus on verkko-ostoksissa nykypäivää, ja asiakkaat toivovat helppoa ja nopeaa toimitusprosessia. Verkkokaupan logistiikka ja varastotoiminta ovatkin nousseet asiakkaita kiinnostaviksi seikoiksi.

Kaikki julkaisut

Verkkokauppa Facebookissa - hyödynnä uuden toiminnon potentiaali

Harjoittelussa Digizerillä - Kuinka tietojenkäsittelijä löysi paikkansa digimarkkinoinnin maailmasta

Asiakaspalvelua tarvitaan myös viikonloppuisin - Kokemuksia testikuukaudesta

Älä hukkaa ostajaa - Luo sisältöjä asiakkuuden jokaiseen vaiheeseen

Anna verkkokaupallesi kasvot - Kiitä ja huomioi asiakasta

Google Ads - miten valita sopiva attribuutiomalli?

Hyödynnä Facebookin mukautettuja kohderyhmiä

Asiakasta ei kiinnosta kuinka hyvä olet - vaan miten voit auttaa häntä matkalla tavoitteisiin

Hyvästit äitiyslomalle, tervetuloa uusi asiakaspalvelun vuosi!

Digiajan asiakas vaatii informatiivista ja sujuvaa logistiikkaa ja varastotoimintaa

Dimmy-harjoittelijana digimarkkinointia opettelemassa

Menestystä sesonkimyyntiin Google Adsin avulla

Sosiaalisen median markkinointivinkit vuodelle 2019

Musta perjantai aloittaa verkkokauppiaan adventin

Verkkokaupan palveluyhtiön monet mahdollisuudet - Kokemuksia harjoittelujaksosta Digizerillä

Näkyvätkö verkkokauppasi tuotteet niitä etsiville?

Näin teet tehokasta Google Ads -tekstimainontaa

Facebook-ryhmien hyödyt yrityksille

Uskottavaa brändiä ei voi rakentaa kohtaamatta asiakasta

Sisällönsyöttö kannattaa tehdä fiksusti

Google Ads – miten tekstimainokset muuttuivat?

6 keinoa parantaa verkkokaupan konversioastetta

Miten rakennetaan hyvä uutiskirje?

Mikä ero on Facebook-mainoskampanjan ja sivujulkaisun buustauksen välillä?

Miksi kannattaa ottaa chat-palvelu käyttöön

Edullisista toimituskuluista kilpailuetua verkkokaupallesi

Lääkkeitä hitaaseen sivustoon

Google AdWordsin uusi käyttöliittymä rohkeasti käyttöön!

Blogi voi kasvattaa verkkokauppasi myyntiä

Facebook-mainostyypit, joita kannattaa kokeilla

Miksi varastotoimintojen ulkoistaminen kannattaa?

Digizer 2 vuotta - toimitusjohtajan terveiset

Koneoppiminen digimarkkinointia tehostamassa

YouTubessa mainostaminen

Facebookin uutisvirta uudistui – mitä siitä?

Blogin hakukoneoptimointi

Varastonhallinta ja asiakaspalvelu kulkevat käsi kädessä

Näillä askelilla luot myyvän verkkokaupan

Sisällön merkitys verkkokaupalle

4 kohdan myyntistrategia verkkokaupalle

5 erilaista ostajatyyppiä verkkokaupassa

5 vinkkiä verkkokauppiaille sosiaalisen median hyödyntämiseen

7 vinkkiä parempaan varastonhallintaan

8 tärkeää asiakaspalvelutaitoa

Kuvien hakukoneoptimointi

Google suosii salattuja yhteyksiä käyttäviä sivustoja

Äänihaku kasvaa

7 asiaa, joita yritykset pelkäävät hakukoneoptimoinnissa

Tuotetekstit - Mahdollisuus kehua!

Verkkokauppias: Vältä nämä virheet!

Hakukoneoptimointi on sisällön optimointia

Vinkkejä blogiteksteihin

Blogin merkitys yritykselle

Tehokasta chattailua

Verkkokauppiaan somevinkit

Palvelutarjontamme laajentui: Chat -asiakaspalvelu on nykyaikaa!

Kitkatonta shoppailua mobiililla

Kuvien luonti helposti digimarkkinointiin

Asiakaspalvelu: Monta kanavaa, yksi tavoite

Tuotetekstien kaksi roolia

Hyvän tuotekuvan ominaisuudet

Herätä asiakkaiden luottamus

Google uudisti hakusanamainontaa - Mikä muuttui?

Tuotekuvien merkitys verkkokaupalle

Verkkokauppias - Onko sinulla liian kiire?

Ovatko verkkokauppasi perusedellytykset kunnossa?

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi? Ota meihin yhteyttä!

Oletko kiinnostunut palveluistamme? Jätä alle yhteystietosi ja viestisi, niin kerromme lisää.