Digizer - Blogi


 

Facebook verkkokaupan tukena

19.09.2019

Oletko koskaan ajatellut Facebookin olevan oiva kanava verkkokauppasi myynnin kasvattamiseen? Nappaa blogistamme vinkit, kuinka valjastat Facebookin tehokkaasti avuksesi!

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 1/3

12.09.2019

Sivuston tekninen toimivuus on asia, josta kannattaa olla kartalla. Anna siis Alisan johdattaa sinut teknisen termistön kiehtovaan maailmaan!

Digizerin myyntitiimi kasvaa

06.09.2019

Lue uusimman myyntivahvistuksemme Hermannin kuulumiset ja miksi hän päätyi hakemaan Digizerille töihin.

Vinkit tehokkaaseen Display-mainontaan

22.08.2019

Display-mainonta on erinomainen keino kasvattaa brändisi tunnettuutta. Lue blogista vinkit tehokkaaseen Display-mainontaan.

Kuusi vinkkiä toimivampaan verkkokauppaan

08.08.2019

Älä karkoita ostajaa toimimattomalla verkkokaupalla! Lue blogistamme kuusi vinkkiä, joilla parannat verkkokauppasi käyttäjäkokemusta.

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 1

01.08.2019

Melina johdattaa sinut onnistuneiden uutiskirjeiden maailmaan! Ensimmäisessä osassa paneudutaan käytännön asioiden lisäksi muun muassa houkuttelevaan otsikointiin.

Edistä myyntiä asiakaspalvelun avulla

25.07.2019

Asiakaspalvelu ei ole pelkästään ongelmien ratkaisua tai vastaamista asiakkaiden kysymyksiin, vaan parhaimmillaan lisäarvoa tuottava toiminto. Lue lisää!

Haluatko tietää, miten kilpailijasi mainostaa Facebookissa?

18.07.2019

Facebookin Sivujen läpinäkyvyys -toiminto tarjoaa monipuolista tietoa muun muassa aktiivisista mainoksista. Sen avulla on siis helppo pysyä kartalla kilpailijoiden Facebook-mainonnasta. Lue lisää!

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Yleinen termistö

11.07.2019

SEO, Display-mainonta, konversioanalyysi? Kertaa digimarkkinoinnin yleisimmät termit helposti blogistamme!

Asiakkaasta Digizerin tiimiin

04.07.2019

Uusin myyntivahvistuksemme Vili kertoo taustastaan ja kuinka päätyi töihin Digizerille. Lue lisää!

Kaikki julkaisut

Facebook verkkokaupan tukena

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Tekninen termistö 1/3

Digizerin myyntitiimi kasvaa

Vinkit tehokkaaseen Display-mainontaan

Kuusi vinkkiä toimivampaan verkkokauppaan

Fiksu uutiskirje, tyytyväinen vastaanottaja – Osa 1

Edistä myyntiä asiakaspalvelun avulla

Haluatko tietää, miten kilpailijasi mainostaa Facebookissa?

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Yleinen termistö

Asiakkaasta Digizerin tiimiin

Avainsana-analyysillä apua näkyvyyden parantamiseen hakukoneissa

Google Ads Shopping -mainokset avaavat uudet mahdollisuudet verkkokauppiaille

Yhteiset arvot koko toiminnan perustana – toimitusjohtajan kesäterveiset

Uusien asiakaspalvelijoiden kuulumisia

Innostava asiakaspalvelutyö - kuinka löysin tieni Digizerille

Mittarit Google Ads -avainsanojen seuraamiseen hakumainoksissa

Varmista digitaalinen turvallisuutesi

Digizerin uudet tuulet – alkuvuoden kuulumisia

Verkkokauppa Facebookissa - hyödynnä uuden toiminnon potentiaali

Harjoittelussa Digizerillä - Kuinka tietojenkäsittelijä löysi paikkansa digimarkkinoinnin maailmasta

Asiakaspalvelua tarvitaan myös viikonloppuisin - Kokemuksia testikuukaudesta

Älä hukkaa ostajaa - Luo sisältöjä asiakkuuden jokaiseen vaiheeseen

Anna verkkokaupallesi kasvot - Kiitä ja huomioi asiakasta

Google Ads - miten valita sopiva attribuutiomalli?

Hyödynnä Facebookin mukautettuja kohderyhmiä

Asiakasta ei kiinnosta kuinka hyvä olet - vaan miten voit auttaa häntä matkalla tavoitteisiin

Hyvästit äitiyslomalle, tervetuloa uusi asiakaspalvelun vuosi!

Digiajan asiakas vaatii informatiivista ja sujuvaa logistiikkaa ja varastotoimintaa

Dimmy-harjoittelijana digimarkkinointia opettelemassa

Menestystä sesonkimyyntiin Google Adsin avulla

Sosiaalisen median markkinointivinkit vuodelle 2019

Musta perjantai aloittaa verkkokauppiaan adventin

Verkkokaupan palveluyhtiön monet mahdollisuudet - Kokemuksia harjoittelujaksosta Digizerillä

Näkyvätkö verkkokauppasi tuotteet niitä etsiville?

Näin teet tehokasta Google Ads -tekstimainontaa

Facebook-ryhmien hyödyt yrityksille

Uskottavaa brändiä ei voi rakentaa kohtaamatta asiakasta

Sisällönsyöttö kannattaa tehdä fiksusti

Google Ads – miten tekstimainokset muuttuivat?

6 keinoa parantaa verkkokaupan konversioastetta

Miten rakennetaan hyvä uutiskirje?

Mikä ero on Facebook-mainoskampanjan ja sivujulkaisun buustauksen välillä?

Miksi kannattaa ottaa chat-palvelu käyttöön

Edullisista toimituskuluista kilpailuetua verkkokaupallesi

Lääkkeitä hitaaseen sivustoon

Google AdWordsin uusi käyttöliittymä rohkeasti käyttöön!

Blogi voi kasvattaa verkkokauppasi myyntiä

Facebook-mainostyypit, joita kannattaa kokeilla

Miksi varastotoimintojen ulkoistaminen kannattaa?

Digizer 2 vuotta - toimitusjohtajan terveiset

Koneoppiminen digimarkkinointia tehostamassa

YouTubessa mainostaminen

Facebookin uutisvirta uudistui – mitä siitä?

Blogin hakukoneoptimointi

Varastonhallinta ja asiakaspalvelu kulkevat käsi kädessä

Näillä askelilla luot myyvän verkkokaupan

Sisällön merkitys verkkokaupalle

4 kohdan myyntistrategia verkkokaupalle

5 erilaista ostajatyyppiä verkkokaupassa

5 vinkkiä verkkokauppiaille sosiaalisen median hyödyntämiseen

7 vinkkiä parempaan varastonhallintaan

8 tärkeää asiakaspalvelutaitoa

Kuvien hakukoneoptimointi

Google suosii salattuja yhteyksiä käyttäviä sivustoja

Äänihaku kasvaa

7 asiaa, joita yritykset pelkäävät hakukoneoptimoinnissa

Tuotetekstit - Mahdollisuus kehua!

Verkkokauppias: Vältä nämä virheet!

Hakukoneoptimointi on sisällön optimointia

Vinkkejä blogiteksteihin

Blogin merkitys yritykselle

Tehokasta chattailua

Verkkokauppiaan somevinkit

Palvelutarjontamme laajentui: Chat -asiakaspalvelu on nykyaikaa!

Kitkatonta shoppailua mobiililla

Kuvien luonti helposti digimarkkinointiin

Asiakaspalvelu: Monta kanavaa, yksi tavoite

Tuotetekstien kaksi roolia

Hyvän tuotekuvan ominaisuudet

Herätä asiakkaiden luottamus

Google uudisti hakusanamainontaa - Mikä muuttui?

Tuotekuvien merkitys verkkokaupalle

Verkkokauppias - Onko sinulla liian kiire?

Ovatko verkkokauppasi perusedellytykset kunnossa?

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi? Ota meihin yhteyttä!

Oletko kiinnostunut palveluistamme? Jätä alle yhteystietosi ja viestisi, niin kerromme lisää.