Digizer - Blogi


 

Haluatko tietää, miten kilpailijasi mainostaa Facebookissa?

18.07.2019

Facebookin Sivujen läpinäkyvyys -toiminto tarjoaa monipuolista tietoa muun muassa aktiivisista mainoksista. Sen avulla on siis helppo pysyä kartalla kilpailijoiden Facebook-mainonnasta. Lue lisää!

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Yleinen termistö

11.07.2019

SEO, Display-mainonta, konversioanalyysi? Kertaa digimarkkinoinnin yleisimmät termit helposti blogistamme!

Asiakkaasta Digizerin tiimiin

04.07.2019

Uusin myyntivahvistuksemme Vili kertoo taustastaan ja kuinka päätyi töihin Digizerille. Lue lisää!

Avainsana-analyysillä apua näkyvyyden parantamiseen hakukoneissa

27.06.2019

Oletko koskaan pohtinut sivustosi hakukonenäkyvyyttä? Avainsana-analyysillä saat arvokasta tietoa nykytilanteestasi sekä toimista sen parantamiseksi. Missä muussa avainsana-analyysiä voidaan hyödyntää? Lue blogi!

Google Ads Shopping -mainokset avaavat uudet mahdollisuudet verkkokauppiaille

20.06.2019

Google Ads Shopping -mainokset tulevat pian Suomeen. Mikä on Shopping-mainos ja miksi siihen kannattaa ehdottomasti perehtyä paremmin? Lue lisää blogista!

Yhteiset arvot koko toiminnan perustana – toimitusjohtajan kesäterveiset

14.06.2019

Digizerin arvot ovat vahvasti mukana niin jokapäiväisessä työssä kuin uusien työntekijöiden rekrytoinnissakin. Lue, miten arvot ovat muotoutuneet ja milloin niiden merkitys on entistä korostuneempi.

Uusien asiakaspalvelijoiden kuulumisia

28.05.2019

Digizerin tiimi vahvistui hiljattain joukolla ammattitaitoisia ja innokkaita asiakaspalvelijoita, jotka ovat päässeet jo täysillä työntouhuun. Lue Venlan ja Hillan kuulumiset.

Innostava asiakaspalvelutyö - kuinka löysin tieni Digizerille

23.05.2019

Mirca pääsi harjoittelun jälkeen pysyvästi osaksi Digizerin tiimiä. Hänen työtehtäviinsä kuuluu nykyään asiakaspalvelua sekä myyntilaskutusreskontran hoitamista. Lue Mircan ajatuksia työstään.

Mittarit Google Ads -avainsanojen seuraamiseen hakumainoksissa

16.05.2019

Tulosten analysointi on osa tehokasta hakukonemainontaa. Lue, mitkä mittarit ja tunnusluvut kannattaa ehdottomasti ottaa seurantaan!

Varmista digitaalinen turvallisuutesi

09.05.2019

Salasanaturvallisuus on tärkeä osa tietoturvaa ja erittäin helposti parannettavissa. Lue blogistamme, kuinka turvaat laitteesi oikein.

Kaikki julkaisut

Haluatko tietää, miten kilpailijasi mainostaa Facebookissa?

Termejä ja tietoutta digimarkkinoinnista - Yleinen termistö

Asiakkaasta Digizerin tiimiin

Avainsana-analyysillä apua näkyvyyden parantamiseen hakukoneissa

Google Ads Shopping -mainokset avaavat uudet mahdollisuudet verkkokauppiaille

Yhteiset arvot koko toiminnan perustana – toimitusjohtajan kesäterveiset

Uusien asiakaspalvelijoiden kuulumisia

Innostava asiakaspalvelutyö - kuinka löysin tieni Digizerille

Mittarit Google Ads -avainsanojen seuraamiseen hakumainoksissa

Varmista digitaalinen turvallisuutesi

Digizerin uudet tuulet – alkuvuoden kuulumisia

Verkkokauppa Facebookissa - hyödynnä uuden toiminnon potentiaali

Harjoittelussa Digizerillä - Kuinka tietojenkäsittelijä löysi paikkansa digimarkkinoinnin maailmasta

Asiakaspalvelua tarvitaan myös viikonloppuisin - Kokemuksia testikuukaudesta

Älä hukkaa ostajaa - Luo sisältöjä asiakkuuden jokaiseen vaiheeseen

Anna verkkokaupallesi kasvot - Kiitä ja huomioi asiakasta

Google Ads - miten valita sopiva attribuutiomalli?

Hyödynnä Facebookin mukautettuja kohderyhmiä

Asiakasta ei kiinnosta kuinka hyvä olet - vaan miten voit auttaa häntä matkalla tavoitteisiin

Hyvästit äitiyslomalle, tervetuloa uusi asiakaspalvelun vuosi!

Digiajan asiakas vaatii informatiivista ja sujuvaa logistiikkaa ja varastotoimintaa

Dimmy-harjoittelijana digimarkkinointia opettelemassa

Menestystä sesonkimyyntiin Google Adsin avulla

Sosiaalisen median markkinointivinkit vuodelle 2019

Musta perjantai aloittaa verkkokauppiaan adventin

Verkkokaupan palveluyhtiön monet mahdollisuudet - Kokemuksia harjoittelujaksosta Digizerillä

Näkyvätkö verkkokauppasi tuotteet niitä etsiville?

Näin teet tehokasta Google Ads -tekstimainontaa

Facebook-ryhmien hyödyt yrityksille

Uskottavaa brändiä ei voi rakentaa kohtaamatta asiakasta

Sisällönsyöttö kannattaa tehdä fiksusti

Google Ads – miten tekstimainokset muuttuivat?

6 keinoa parantaa verkkokaupan konversioastetta

Miten rakennetaan hyvä uutiskirje?

Mikä ero on Facebook-mainoskampanjan ja sivujulkaisun buustauksen välillä?

Miksi kannattaa ottaa chat-palvelu käyttöön

Edullisista toimituskuluista kilpailuetua verkkokaupallesi

Lääkkeitä hitaaseen sivustoon

Google AdWordsin uusi käyttöliittymä rohkeasti käyttöön!

Blogi voi kasvattaa verkkokauppasi myyntiä

Facebook-mainostyypit, joita kannattaa kokeilla

Miksi varastotoimintojen ulkoistaminen kannattaa?

Digizer 2 vuotta - toimitusjohtajan terveiset

Koneoppiminen digimarkkinointia tehostamassa

YouTubessa mainostaminen

Facebookin uutisvirta uudistui – mitä siitä?

Blogin hakukoneoptimointi

Varastonhallinta ja asiakaspalvelu kulkevat käsi kädessä

Näillä askelilla luot myyvän verkkokaupan

Sisällön merkitys verkkokaupalle

4 kohdan myyntistrategia verkkokaupalle

5 erilaista ostajatyyppiä verkkokaupassa

5 vinkkiä verkkokauppiaille sosiaalisen median hyödyntämiseen

7 vinkkiä parempaan varastonhallintaan

8 tärkeää asiakaspalvelutaitoa

Kuvien hakukoneoptimointi

Google suosii salattuja yhteyksiä käyttäviä sivustoja

Äänihaku kasvaa

7 asiaa, joita yritykset pelkäävät hakukoneoptimoinnissa

Tuotetekstit - Mahdollisuus kehua!

Verkkokauppias: Vältä nämä virheet!

Hakukoneoptimointi on sisällön optimointia

Vinkkejä blogiteksteihin

Blogin merkitys yritykselle

Tehokasta chattailua

Verkkokauppiaan somevinkit

Palvelutarjontamme laajentui: Chat -asiakaspalvelu on nykyaikaa!

Kitkatonta shoppailua mobiililla

Kuvien luonti helposti digimarkkinointiin

Asiakaspalvelu: Monta kanavaa, yksi tavoite

Tuotetekstien kaksi roolia

Hyvän tuotekuvan ominaisuudet

Herätä asiakkaiden luottamus

Google uudisti hakusanamainontaa - Mikä muuttui?

Tuotekuvien merkitys verkkokaupalle

Verkkokauppias - Onko sinulla liian kiire?

Ovatko verkkokauppasi perusedellytykset kunnossa?

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi? Ota meihin yhteyttä!

Oletko kiinnostunut palveluistamme? Jätä alle yhteystietosi ja viestisi, niin kerromme lisää.